بررسی اولیه Honor View 10 هوآوی

dc95a84c280997d084032155492d11e5
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت هوآوی به تازگی تلفن هوشمند شبه پرچمدار جدیدی را به نام Honor View 10 معرفی کرد که در طراحی شباهت بسیاری به سری میت ۱۰ داشته و در مشخصات نیز دست کمی از این سری ندارد. Honor View 10 عضوی از خانواده سری آنر بوده که همیشه با فروش بالایی رو به رو هستند و به برند قابل توجهی برای هوآوی تبدیل شدند. هر سال مدل های مختلفی از آنر معرفی می شود و گوشی هوشمند Honor View 10 نیز به عنوان جدیدترین عضو این خانواده با طراحی پریمیومی رونمایی شد. ویژگی های قابل توجهی برای این گوشی هوشمند هوآوی در نظر گرفته شده که تجربه کاربری جالبی را برای افراد فراهم می آورد. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی در عین حال مقرون به صرفه اما پرچمدار هستید می توانید روی Honor View 10 حساب ویژه ای باز کنید. اما برای آشنایی بیشتر این مطلب را دنبال کنید:

طراحی

در طراحی هوآوی سعی کرده از سری میت ۱۰ الگوبرداری کند از این رو در نگاه نخست می توانید این گوشی هوشمند را در جلو با آنها اشتباه گیرید. گذشته از آن سخت افزار چشمگیری نیز در نظر گرفته شده تا تنها طراحی نباشد. ابعادی ۱۵۷*۷۵*۷ میلیمتری و وزن ۱۷۲ گرمی این گوشی هوشمند را با ابعادی مناسب و وزن مطلوب محسوب می کند. طراحی آن بیشتر پریمیومی بوده و اگر به قیمت آن توجه کنید شاید در نگاه نخست باور پذیر نباشد Honor View 10 گوشی هوشمند مقرون به صرفه پرچمدار است. هوآوی سعی کرده این گوشی هوشمند را برای رقابت با وان پلاس ۵T آماده سازد و به نظر می ر سد توانست موفق شود.

صفحه نمایش

هوآوی در این گوشی هوشمند خود از صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی LTPS IPS LCD بهره گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۷۸ درصدی بوده و می توان وضوح بالایی را شاهد بود. گذشته از آن تراکم صفحه نمایش ۴۰۳ppi عمق رنگ بالایی را به نمایش درمی آورد و اجازه خواهد داد تا Honor View 10 در بخش صفحه نمایش چشمگیر باشد. بنابراین باید در بخش نمایشگر محصول شرکت هوآوی را یک پرچمدار واقعی دانست که انتظارات را برآورده می سازد.

سخت افزار

همانطور که گفته شد Honor View 10 یک پرچمدار است از این رو هوآوی پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ را در کنار تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 بهره گرفته است. حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی اجازه خواهد داد تا Honor View 10 گوشی هوشمند پرچمدار مقرون به صرفه ای باشد که می تواند قدرت بالایی در پردازش و اجرای برنامه های مختلف داشته باشد. پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و برخی دیگر لیست مشخصات این گوشی هوشمند را تکمیل ساخته است

دوربین

در بخش دوربین هوآوی سعی کرده مشخصات قابلی را در نظر گیرد Honor View 10 را به گوشی هوشمند شبه پرچمداری تبدیل کند. از این رو به استفاده دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و دوربی سلفی ۱۳ مگاپیکسلی پرداخت. مدل اصلی می تواند تصویربرداری ۲K داشته اما مدل جلو می تواند کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشد. با چنین مشخصه های تصویربرداری Honor View 10 می تواند همچون یک دستگاه تصویربرداری برای به ثبت رساندن تصاویر باشد.

باتری

Honor View 10 همچون بیشتر گوشی های هوشمند هوآوی به باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری مجهز است که می تواند ۵۲۸ ساعت را در حالت آماده به کار و ۲۳ ساعت را در حالت مکالمه مداوم قرار گیرد. با چنین باتری کاربران تلفن هوشمند Honor View 10 موفق می شوند تا ساعت ها به استفاده از این پرچمدار پریمیومی پرداخته و از کار با آن که قیمت بالایی نداشته لذت ببرند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار