انتشار تصویر رندر شده جدید از وی ۴۰

f950c2a801e490500857505d124d6059
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر رندر شده جدید از وی ۴۰

شرکت کره ای ال جی قصد داشته سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند سری وی را به نام وی ۴۰ رونمایی کند. محصولی که به عنوان وی ۴۰ معرفی خواهد شد و رویداد این کمپانی نیز در ۳ اکتبر سال جاری برگزاری می شود.

 

blankدر سال جاری مدل وی ۴۰ تینک کیو معرفی خواهد شد که مدلی برجسته و نسبتا شبیه به جی ۷ است. تاکنون گزارش ها و شایعات مختلفی پیرامون این گوشی هوشمند منتشر شد و حال اوان بلاس توییتر تصویر رندر شده جدیدی منتشر کرد. باتوجه به این تصویر، وی ۴۰ دارای صفحه نمایشی با حاشیه کمتر از جی ۷ است و دوربین افقی سه گانه نیز برای آن در نظر گرفته شد. گذشته از آن دوربین ها به هوش مصنوعی مجهز هستند و این ویژگی پیشتر در جی ۷ نیز مشاهده شد. از مشخصات وی ۴۰ تینک کیو باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی WQHD+، حافظه رم ۸ یا ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه ، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای اشاره کرد.

به هر حال باید منتظر ماند تا رویداد ال جی برگزار شده و محصول موردبحث نیز معرفی شود تا به شایعات پایان داده شود. همانطور که می دانید تاکنون شایعات و تصاویر متعددی منتشر شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار