گلکسی M60 به همراه دوربین دوگانه با سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی می‌آید

be20f6b934d2b2bae1dbe9c236428051
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ تا به حال چند دستگاه از سری M را معرفی و عرضه کرده است که به خوبی دنیای میان رده ها را در دست گفته‌اند، حالا خبرهایی از دستگاه جدید سری M می‌رسد. در ادامه با دیجی دو همراه باشید تا به بررسی گلکسی M60 بپردازیم.

به تازگی ویدئوی کوتاهی از آنباکسینگ گلکسی M60 به طور سهوی وارد یوتیوب شده است که ما در آن شاهد یک دوربین بهتر در این دستگاه در میان سری M هستیم، با این حال جزئیات زیادی در این ویدئو به چشم نمی‌خورد.

مشخصات دوربین گلکسی M60

رندرها حاکی از وجود یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی این دستگاه هستند که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در حال حاضر قابلیت دوربین ثانویه مشخص نیست، با این حال این لنز می‌تواند از ویژگی تله فوتو یا فوق عریض به خوبی پشتیبانی کند.

blank

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، بین دو سنسور پشتی یک فلش LED قرار گرفته است که به شما کمک می‌کند تا در فضاهای تاریک به خوبی عکس برداری کنید. دوربین سلفی این دستگاه در ناتچ جلویی آن تعبیه شده است (برخلاف سوراخ درون نمایشگر گلکسی M40 و دوربین سه گانه‌ی پشتی این دستگاه). در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست و باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار