رابرت رایان، طراح بازی های آنچارتد ۴ و The Last Of US 2 به استودیو جدید ایکس باکس ملحق شد

29ba6735c570a02add1bca3977f85376
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رابرت رایان، طراح بازی های آنچارتد ۴ و The Last Of US 2 به استودیو جدید ایکس باکس ملحق شد

به تازگی رابرت رایان که طراح بازی‌های محبوب و هیجان‌انگیز The Last Of US 2 , ۴ است به خانواده استودیو جدید ایکس باکس پیوسته است. همانطور که می‌دانید کمپانی مایکروسافت در نسل هشتم کنسول خود با مشکلات زیادی از جمله کمبود بازی‌های انحصاری درگیر است و حتی اکنون نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با همین مشکلات است. اما مثل اینکه این کمپانی نمی‌خواهد بار دیگر این تجربیات تلخ را تجربه کند چراکه در حال حاضر به خرید و تاسیس استودیوهای بازی‌سازی روی آورده است تا نسل نهم را با موفقیت آغاز کند.

اگر بخاطر داشته باشید کمپانی مایکروسافت در مراسم E3 2018 به طور رسمی اعلام کرده بود که قصد دارد استودیوی جدید ایکس باکس را با نام The Initiative تاسیس کند. با گذشت زمان و تاسیس این استودیو جدید ایکس باکس کمپانی مایکروسافت فرآیند استخدام نیروهای متخصص و حرفه‌ای که برخی از آن‌ها شامل  درو ماری، خالق دو بازی محبوب Resistance و Sunset Overdrive و کریس اونیل، طراح مراحل بازی God of Warهستند. اکنون نیز در حال جذب نیروهایی نام آشنا است که یکی از معروف‌ترین آن‌ها آقای رابرت برایان، کارمند سابق استودیوی ناتی داگ و طراحی بازی‌های The Last Of US 2 , 4  است.

آقای رابرت برایان نیز مانند سایر نیروهایی که کمپانی مایکروسافت برای کار در استودیو جدید ایکس باکس خود استخدام کرده است کاملا حرفه‌ای و متخصص است چراکه علاوه‌بر طراحی بازی محبوب The Last Of US 2 , 4 ، طراحی و ساخت بازی‌ Uncharted 3: Drake’s Deception را در کارنامه خود دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار