تصاویر رسمی هواوی P50 و طراحی منحصر به فرد ماژول دوربین

6d840e54750e4d0c7b5a2d34f9328b3e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصاویر جدید گوشی هواوی P50 سیاست تغییر یافته هواوی در چیدمان دوربین را نشان می دهد. طبق این تصاویر منتشر شده رسمی چهار دوربین گوشی در دو ماژول‌ دایره‌ای شکل قرار خواهند گرفت و احتمالا این کمپانی برای اولین بار از سنسور یک اینچی استفاده خواهد کرد.

در زمان انتشار اولین رندرهای گوشی هواوی P50 ، منتقدان و طرفداران این برند از ماژول دوربین تخم مرغی شکل آن بسیار متعجب شدند. البته تا آ زمان تصاویر بسیاری از این اسمارتفون منتشر شده بود که هیچ کدام را نمی شد تصویر رسمی این مدل از هوآوی دانست. اما امروز یکی از کاربران توییتر به نام RODENT950 مدعی شده است اولین رندرهای رسمی از ماژول دوربین این گوشی را منتشر کرده است.

تصاویر ارائه شده از سوی این افشاگر چهار دوربین و یک فلاش را که داخل دو دایره قرار گرفته نشان می دهد. در دایره پایین فلاش LED و یکی از دوربین‌ها در معیت یکدیگر دیده می‌شود و در دایره بالایی سه دوربین دیگر گوشی هواوی P50 به صورت مثلثی نمایش داده شده اند  وهمانطور که گفته شد همچنین هواوی ممکن است برای اولین بار از یک سنسور یک اینچی در ماژول این گوشی استفاده کند.

هواوی P50

گفتنی است که برخی از افراد معتقدند که این تغییرات محسوس تنها تغییر ظاهری این گوشی نمی تواند باشد، چه بسا که ممکن است خبر از قابلیت خاصی در این دوربین دهد. به طوری که علاوه بر مارک تجاری Leica، ممکن است دوربین گوشی قابلیت بزرگنمایی ۱۳-۱۹ میلی‌متر را داشته باشد. با وجود اینکه هنوز مشخص نیتس این ماژول مهمان لنز پریسکوپ باشد، اما مدل‌های P50 پرو و مدل پرو پلاس قطعا می‌توانند مهمان ای لنز باشند. همچنین احتمال می رود که سری P50 هواوی به دارای سه مدل نسخه پایه P50، نسخه پرو و پرو پلاس باشد.

گمان می رود هنگامی که هواوی گوشی P50 خود را به طور رسمی معرفی کند، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب بکند. انتظار می‌رود این اولین اسمارتفون هوآوی باشد که از سیستم عامل اختصاصی هواوی ی HarmonyOS پشتیبانی کند. با توجه هب اینکه زمان بسیاری است که این کمپانی دیگر در لیست ۵ فروشنده برتر گوشی‌های موبایل نیست، کاربران بسیاری منتظر گوشی ای هستند که این برند را بار دیگر در این میدان قدرتمند و پیروز ببینند.

گفتن یاست که هنوز زمان رونمایی رسمی از این گوشی مشخص نشده است، اما اکنون با توجه به تصاویر منتشر شده از آن، می‌توان احتمال داد که زمان زیادی تا معرفی هواوی P50 باقی نمانده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار