انتشار جزئیات جدید از G8 ال جی

78bd96848d4b28ae03715bce57b34ded
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار جزئیات جدید از G8 ال جی

ال جی را می توان یکی از شرکت های بزرگ مطرح در تولید اسمارتفون دانست که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و عرضه می دارد.

در این بین کمپانی  هرسال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند سری G را معرفی می کند که به عنوان پرچمدار این شرکت محسوب شده و از ویژگی های قابل توجه بهره می برند. در این بین سال جاری شاهد معرفی G7 ThinQ بودیم که از هوش مصنوعی در بحث دوربین برخوردار بوده و از طراحی به باکیفیت و مشخصات سخت افزاری بزرگ بهره می برد.

در حالی که چند ماهی از معرفی G7 ThinQ می گذرد، به تازگی جزئیاتی درباره نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار ال جی به نام G8 منتشر شده است. ال جی تا سال آینده گوشی هوشمند G8 ThinQ را معرفی نخواهد کرد و انتظار می رود از صفحه نمایش بی حاشیه تری برخوردار باشد.

آخرین گزارش ها نشان می دهند G8 ThinQ به جای پنل QHD از پنل صفحه نمایش ۴کی برخوردار است که نخستین بار سونی آن را در گوشی هوشمند خود به کار گرفت.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، ممکن است سامسونگ نیز برای گلکسی اس ۱۰ از نمایشگر ۴کی AMOLED بهره گیرد تا دیگر پنل های نمایشگر تلفن هوشمند از کیفیت نهایی QHD به ۴کی ارتقا پیدا کند.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن اشاره کرد و پیش بینی می شود شایعاتی که درباره گوشی های هوشمند آینده منتشر می شود، صحت داشته باشد. البته تا رونمایی نسل بعدی پرچمدار فاصله زمانی بسیاری باقی مانده و تا آن زمان نیز انبوهی از شایعات منتشر خواهد شد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر حداقل باید تا اوایل سال ۲۰۱۹ منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار