آغاز فروش G7 ال جی در ایالات متحده

c5a64d7b561874a10fa57d748ec06a0f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز فروش G7 ال جی در ایالات متحده

شرکت ال جی در نهایت تصمیم گرفت اخیرا از نسل جدید خانواده گوشی هوشمند G به نام G7 ThinQ رونمایی کند. اسمارتفونی که طراحی پریمیومی داشته و مشخصات قابلی توسط کره ای ها برای آن در نظر گرفته شد.

G7 ThinQ در مقایسه با G6 تغییرات بزرگی پیدا کرده و این امر با مشاهده اسمارتفون به وضوح پیداست و جایی برای بیان باقی نمی ماند. ال جی با استفاده از متریال به روز و باکیفیت سعی کرده مشتریان را به سمت این اسمارتفون جلب کرده و نظر آنها را به سمت چنین دیوایسی مشغول دارد.

این گوشی هوشمند نه تنها طراحی جدید و صفحه نمایش Notch پیدا کرده بلکه سخت افزاری بسیار قدرتمند و پیشرفته برای آن در نظر گرفته شده است. اسمارتفونی که در میان رقبا خود کم نظیر است و ویژگی هایی برای آن فراهم آمده که می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. G7 ThinQ همچون مدل پیشین یعنی V30 با پسوند ThinQ همراه شده که بدان معناست مشتریان با محصولی هوشمندانه رو به رو هستند.

به تازگی کمپانی کره ای فروش G7 ThinQ  را در ایالات متحده به عنوان یکی از بازارهای مهم خود آغاز کرده است. اسمارتفونی که با قیمت پایه ۶۰۰ دلاری عرضه می شود و مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شده است.

از مشخصات آن باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، صفحه نمایش WQHD+ فول ویوو، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت. در حال حاضر مشتریان این پرچمدار در هر نقطه ای از جهان می توانند به تهیه آن بپردازند.

در حالی که پیشتر شاهد عرضه G7 ThinQ در کره جنوبی بودیم حال نوبت به بازار جهانی رسیده تا شاهد عرضه این محصول شرکت کره ای باشد.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار