مشخصات گوشی هوشمند بدون حاشیه سونی لو رفت

14e0bee617293dab724ca8113221a036
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سونی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و در سال ۲۰۱۸ نیز قصد داشته چندین مدل جدید همانند سال جاری معرفی کند. در سال جاری سونی دو سری اسمارتفون رونمایی کرد و وقت آن رسیده تا در سال ۲۰۱۸ نیز چنین مدل هایی را معرفی کند. تاکنون شایعاتی درباره اسمارتفون آینده سونی منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت ژاپنی نرسیده است.

در گزارش جدید برخی مشخصات گوشی هوشمند بدون حاشیه آینده سونی لو رفته که نشان می دهد با گوشی هوشمندی قابل توجه و زیبا رو به رو هستیم. از مشخصات این گوشی هوشمند پرچمدار باید به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ۴K HDR لمسی،  باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری، پوشش صفحه نمایش کورنینگ گوریلاگلس ۵، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا ۸۴۵ اگرچه مدل ۸۳۵ پردازنده پرچمدار سال ۲۰۱۷ محسوب شده و باید انتظار داشت که شاهد پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ باشیم و برخی دیگر اشاره داشت.

در سایر مشخصه ها حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، بلوتوث ۵.۰، GPS، GLONASS، NFC، پورت  USB-C و استاندارد IP68 در نظر گرفته شد تا این محصول ژاپنی بتواند خوش بدرخشد و اسمارتفونی کامل باشد. گفته می شود سونی H8541 با سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و ابعاد ۱۴۹*۷۴*۷.۵ میلیمتری معرفی خواهد شد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و احتمالا در CES یا MWC 2018 کمپانی ژاپنی برنامه ای برای معرفی اسمارتفون جدید داشته باشد. بنابراین تا زمانی که سونی محصول جدید را معرفی نکرد نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار