آنباکس G7 ThinQ ال جی

f43cb66573655d312014d187339689f8
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنباکس G7 ThinQ ال جی

شرکت ال جی در نهایت تصمیم گرفت اخیرا از نسل جدید خانواده گوشی هوشمند G به نام G7 ThinQ رونمایی کند. اسمارتفونی که طراحی پریمیومی داشته و مشخصات قابلی توسط کره ای ها برای آن در نظر گرفته شد.

G7 ThinQ در مقایسه با G6 تغییرات بزرگی پیدا کرده و این امر با مشاهده اسمارتفون به وضوح پیداست و جایی برای بیان باقی نمی ماند. ال جی با استفاده از متریال به روز و باکیفیت سعی کرده مشتریان را به سمت این اسمارتفون جلب کرده و نظر آنها را به سمت چنین دیوایسی مشغول دارد.

این گوشی هوشمند نه تنها طراحی جدید و صفحه نمایش Notch پیدا کرده بلکه سخت افزاری بسیار قدرتمند و پیشرفته برای آن در نظر گرفته شده است. اسمارتفونی که در میان رقبا خود کم نظیر است و ویژگی هایی برای آن فراهم آمده که می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. G7 ThinQ همچون مدل پیشین یعنی V30 با پسوند ThinQ همراه شده که بدان معناست مشتریان با محصولی هوشمندانه رو به رو هستند.

blank

در این مطلب به آنباکس G7 ThinQ پرداختیم و می توان آن را اسمارتفونی بزرگ و بسیار باکیفیت دانست. شرکت ال جی هر سال چندین اسمارتفون جدید برای رونمایی دارد و G7 ThinQ نیز یکی از جدیدترین مدل گوشی هوشمند این برند کره ای می باشد.

کمپانی ال جی در طراحی پنل شیشه ای پشت و جلوی موبایل هوشمند G7 ThinQ از گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است و همچنین برای فریم پرچم دار خود نیز از آلومینیوم استفاده کرده است . از این رو این کمپانی موفق شده است که برای کل بدنه ی این پرچم دار گواهی های  IP68 و  MIL-STD-810G را دریافت کند . جالب ترین ویژگی در خصوص طراحی پنل پشتی این تلفن همراه هوشمند این است که امکان شارژ بی سیم سازگار با WPC و PMA را برای کاربران فراهم کرده است .

blank

در موبایل هوشمند G7 ThinQ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است ، علاوه بر این امکان شارژ سریع برای این پرچم دار کمپانی ال جی از طریق درگاه USB-C به همراه فناوری  Quick Charge 3.0کوالکام برای کاربران فراهم شده است .

کمپانی ال جی از نظر سخت افزاری برخلاف همیشه که ریسک می کرده است ، ریسک نکرده به گونه ای که از چیپست پرچم دار کوالکام در موبایل هوشمند پرچم دار خود ، G7 ThinQ استفاده کرده است . دیگر مشخصات فنی موبایل هوشمند G7 ThinQ در تراشه ی اسنپدراگون ۸۴۵ ، حافظه ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خلاصه می شود .

با وجود اینکه حافظه ی داخلی پرچم دار کمپانی ال جی ۱۲۸ گیگابایت می باشد اما کمپانی ال جی از طریق درگاه microSD امکان افزایش حافظه را برای کاربران فراهم کرده است .

blank

گوشی هوشمند G7 ThinQ دارای دوربین دوگانه ای با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی همراه با میدان های دید ۷۱ درجه و واید ۱۰۷ درجه می باشد ، جالب است بدانید که کمپانی ال جی از تکنولوژی هوش مصنوعی در کنار فناوری هوشمند پیکسلی استفاده کرده است که باعث می شود دوربین این موبایل هوشمند پرچم دار ال جی در نور کم قدرت بالایی داشته باشد .

با تمام این تفاسیر می توان حتی در تصاویر G7 ThinQ ال جی را گوشی هوشمند باکیفیت و پرچمداری مشاهده کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار