کمپانی ال جی نام های تجاری True μLED ، QμLED و MμLED را اداره ی ثبت مالکیت اروپا ثبت کرد

2e391f52fed1bd9b21037e6aea4b6915
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی ال جی نام های تجاری True μLED ، QμLED و MμLED را اداره ی ثبت مالکیت اروپا ثبت کرد

کمپانی ال جی موفق شد تا سه نام تجاری جدید را در زمینه ی فناوری صفحه نمایش microLED را در اداره ثبت مالکیت بین المللی اتحادیه ی اروپا به ثبت برساند . از این رو پیش بینی شده است که کمپانی ال جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ برلین از اولین تلوزیون هوشمند خود که البته مجهر به میکرو ال ای دی می باشد رونمایی کند .

از آن جایی که کمپانی ال جی در دی ماه سال گذشته یعنی سال ۲۰۱۷ موفق شد تا نشان تجاری MicroQLED را در کره به ثبت برساند به نظر می آید کمپانی ال جی تلاش آنچنان زیادی برای رقابت با کمپانی سامسونگ نکرده است و مطرح کردن نام تجاری میکرو ال ای دی تنها تلاش کمپانی ال جی در مقابل کمپانی سامسونگ بوده است .

براساس گزارشاتی که Business Korea در ماه فوریه منتشر کرد قرار است کمپانی ال جی تا ماه سپتامبر سال میلادی جاری تلوزیون میکرو ال ای دی را با صفحه نمایشی که از صفحه نمایش The Wall که کمپانی سامسونگ در سال گذشته از آن رونمایی کرده است بزرگتر می باشد رونمایی کند .

FlatpanelsHD اعلام کرده است که کمپانی ال جی به تازگی سه نام تجاری جدید True μLED ، QμLED و MμLED  در اداره ی ثبت مالکیت بین المللی اتحادیه ی اروپا یعنی EUIPO به ثبت رسانده است که حرف μ که در این نام گذاری از آن استفاده شده است به معنای میکرو می باشد که دوازدهمین حرف الفبای یونانی است . دسته بندی هایی که کمپانی ال جی برای نام های تجاری جدید خود در نظر گرفته است شامل : نمایشگر ال ای دی برای تلوزیون و همچنین گیرنده های تلوزیون می باشد . البته به تازگی اخباری در زمینه ی ثبت سه نام تجاری دیگر قبل از ثبت سه نام تجاری جدید نیز درز کرده است که این سه نام تجاری شامل نام های تجاری  XμLED ، SμLED و XLμLED می باشند .

براساس اخبار و گزارشاتی که منتشر شده است کمپانی ال جی بر بازار تلوزیون های اولد سلطه ی کافی را پیدا کرده است چرا که کمپانی ال جی با وجود اینکه سه نام تجاری جدید را در اداره ی ثبت مالکیت بین المللی اروپا به ثبت رسانده است اما کماکان به تولید تلوزیون هایی که دارای نمایشگر اولد هستند ادامه خواهد داد .

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار