ال جی و عرضه گوشی هوشمند G7 Fit

af1c83553bd6fc6182ed7f346b1b2eb7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ال جی و عرضه گوشی هوشمند G7 Fit

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون محسوب شده که هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را معرفی و عرضه می کند. برای سال جاری نیز چندین مدل متعدد در نظر گرفته که باید آن را اسمارتفون های کاملی دانست.

در حالی که چند هفته ای از معرفی این پرچمدار اقتصادی ال جی می گذرد، کمپانی کره ای به تازگی اعلام نمود، گوشی هوشمند موردبحث این هفته روانه بازار خواهد شد. گفتنیست G7 Fit در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شد و یک اسمارتفون قابل توجه و کارآمد محسوب می شود.

ال جی با عرضه G7 Fit در این هفته پرچمدار اقتصادی کارآمدی را عرضه می کند که می تواند حتی رقیبی برای دیگر پرچمداران باشد. بدنه این گوشی هوشمند از شیشه و فلز است و تفاوت با یک پرچمدار اصلی ندارد.

از مشخصات اصلی جی ۷ فیت باید به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۱۲۰×۱۴۴۰ پیکسلی با تراکم ۵۶۳ppi، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری غیرقابل تعویض، دوربین تک لنز ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و برخی دیگر اشاره کرد.

انتظار می رود بزودی شاهد معرفی گوشی های هوشمند بیشتری توسط ال جی باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار