بررسی Galaxy J2 Pro 2018 سامسونگ

be6b8359279614dc772a676c03cda5c3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی Galaxy J2 Pro 2018 سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال محصولات جدیدی از اسمارتفون های خود را عرضه می دارد که هر یک در دسته خاص خود قرار می گیرند. این گوشی های هوشمند طراحی نسبتا شبیه به یکدیگری دارند اگرچه پرچمداران آن توانستند فروش بالایی کسب کنند.

در سال ۲۰۱۷ کمپانی کره ای تصمیم گرفت گوشی سامسونگ Galaxy J2 Pro 2018 را معرفی کند. گوشی هوشمندی که در دسته اسمارتفون های میان رده جای گرفته و از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد. در این مطلب قصد داریم به بررسی مختصر Galaxy J2 Pro 2018 بپردازیم که می توان آن را قابل توجه و مقرون به صرفه دانست.

اگر قصد خرید گوشی هوشمند میان رده دارید می توانید Galaxy J2 Pro 2018 را انتخاب کنید که گزینه مناسبی محسوب می شود:

طراحی و ساخت

blank

 

Galaxy J2 Pro 2018 بدنه پلاستیکی داشته و از طراحی کارآمدی بهره می برد. البته نباید انتظارات بسیاری از طراحی این میان رده داشت اما سامسونگ سعی کرده آن را در این بخش قابل قبول سازد و چشمگیر باشد. ابعاد ۸.۴*۷۲*۱۴۳ میلیمتری و وزن ۱۵۳ گرمی ساختار کارآمدی را برای Galaxy J2 Pro 2018 فراهم می آورد. با این حساب نمی توان ایرادی با توجه به سبک سخت افزاری آن گرفت و از ساختار ایده آلی برای کاربری بهره می برد. البته مدل رده بالاتری نیز توسط سامسونگ در نظر گرفته شده که می تواند قابل توجه و برتر باشد.

نمایشگر

شرکت سامسونگ در این مدل از صفحه نمایش ۵.۰ اینچی ۵۴۰×۹۶۰ پیکسلی بوده که تراکمی ۲۲ppi داشته و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز ۶۶ درصدی است. این یعنی صاحبان گوشی هوشمند Galaxy J2 Pro 2018 می‌توانند از صفحه نمایش کارآمدی برخوردار شوند و به کار با آن بپردازند. بنابراین در بخش صفحه نمایش می توان محصلو سامسونگ را قابل توجه و کارآمد به شمار آورد که تجربه لذت بخشی فراهم می آورد.

سخت افزار

Galaxy J2 Pro 2018 به پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ چهار هسته ای، حافظه رم ۱.۵گیگابایتی، پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۸، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و برخی ویژگی های دیگر مجهز است. این ترکیب سخت افزاری برای  گوشی هوشمندی چون  Galaxy J2 Pro 2018بسیار مناسب بوده و آن را به گوشی هوشمند کارآمدی تبدیل می کند که ارزشمند است و برای خرید به عنوان گوشی هوشمند رده پایه مناسب می باشد.

دوربین

blank

 

شرکت سامسونگ در این رده پایه از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی و در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۷۲۰ پیکسلی را در نظر گرفته است. فلاش LED نیز در بخش عقب آن قابل مشاهده است و می توان انتظارات بسیاری از این گوشی هوشمند رده پایه شرکت کره ای داشت.

باتری

یکی از بخش های مهم اسمارتفون ها باتری بوده که اگر ظرفیت لازم را دارا نباشند نمی توانند تجربه خوبی رقم زنند. در این میان سامسونگ تصمیم گرفت پک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری با توجه به ساختار و مشخصات Galaxy J2 Pro 2018 در نظر گیرد. این باتری شاید ظرفیت بالایی نداشته باشد اما کمپانی کره ای سعی کرده آن را در گوشی هوشمندی تعبیه سازد که می تواند تجربه خوب را برای مخاطب خود به ارمغان آورد. داشتن انتظارات بسیار در بخش باتری از Galaxy J2 Pro 2018 جای تعجبی نداشته و یک مدل کم نظیر در میان رقبا خود به شمار می رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار