رونمایی ال جی از K11 آلفا و K11+

5d6240b926ddc797af5629d1822cb10c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

این روزها شرکت های بسیاری هستند که به تولید اسمارتفون می پردازند اما ال جی یکی از برندهای شناخته شده در این بحث است. این شرکت کره ای را می توان یکی از برندهای شناخته شده در بحث تولید اسمارتفون دانست. این شرکت هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در بخش گوشی هوشمند معرفی می کند.

به تازگی این کمپانی از دو مدل کی ۱۱ آلفا و کی ۱۱ پلاس رونمایی به عمل آورده که دارای طراحی ساده و مشخصات قابل توجهی هستند. یکی از آنها کی ۱۱ آلفا است. این اسمارتفون به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی ۷۲۰×۱۲۸۰پیکسلی IPS LCD، پردازنده MT6750 مدیاتک با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سنسور اثرانگشت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخی دیگر مجهز است.

blankدر سوی دیگر نسخه کی ۱۱ پلاس تنها دارای حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به جای ۸ مگاپیکسلی ودوربین سلفی ۵ مگاپیکسلیست. در باقی مشخصات کی ۱۱ آلفا و کی ۱۱ پلاس شبیه به یکدیگر هستند. نسخه آلفا قیمتی ۲۲۰ یورو و نسخه پلاس قیمتی ۲۷۰ یورویی دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی ال جی مراجعه کنید. این کمپانی درنظر داشته ایفا ۲۰۱۸ از نسل جدید گوشی هوشمند سری V به نام V40 رونمایی به عمل آورد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار