رونمایی ال جی از گوشی هوشمند Zone 4

7dca031712177240610a9cfc545a866c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی ال جی از گوشی هوشمند Zone 4

شرکت ال جی تاکنون گوشی های هوشمند خاصی برای رونمایی نداشت به جز آن که سه مدل V30s،K10 و K8 را رونمایی کرده است. انتظار داشتیم در نیمه نخست سال جاری اسمارتفون های بیشتری از برند کره ای شاهد باشیم اما به نظر می رسد تولیدکننده موردبحث برنامه ای برای این موضوع ندارد. حال به تازگی ال جی با همکاری ورایزون اسمارتفون اقتصادی جدیدی را به نام Zone 4 رونمایی کرده است. گوشی هوشمندی با بدنه فلزی و ابعاد استاندارد که می توان تجربه کاربری خوبی با آن داشت. مشخصات رده بالایی توسط LG برای Zone 4 در نظر گرفته نشده است اما می توان آن را دیوایسی قابل توجه دانست.

از مشخصات مدل موردبحث باید به صفحه نمایش ۵.۰ اینچی ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۷.۱.۲ نوقا اشاره داشت. با چنین مشخصاتی Zone 4 یک محصول اقتصادی کارآمد بوده که می توان انتظارات بسیاری از آن داشت. یکی از نکته های جالب Zone 4 باتری قابل تعویض بوده که تاکنون اسمارتفون های محدودی در این زمینه می توان مشاهده کرد. عرضه در رنگ آبی تنوع کمی را در اختیار مشتریان و خریداران Zone 4 قرار می دهد.

ال جی قصد داشته محصول جدید را با قیمت ۱۱۴ دلار در آینده نزدیک روانه بازار کند. انتظار داریم بزودی کمپانی کره ای اسمارتفون های بیشتری را معرفی کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون G7 پرچمدار جدید ال جی منتشر شد اما هیچ یک توسط کمپانی کره ای به تایید یا تکذیب نرسید تا اطلاعات کاملی پیرامون آن کسب کرد. گفتنیست جی ۷ گوشی هوشمند رده بالایی بوده که با طراحی متفاوت از قبل معرفی شده و ویژگی های بزرگی در اختیار کاربر خود قرار می دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار