مشخصات لنوو Z6 پرو لو رفت

a203cc139120c2af76a2a643aa803d78
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشخصات لنوو Z6 پرو لو رفت

درصورتی که قرار بود امروز کمپانی لنوو از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند مشخصات فنی این گوشی هوشمند دیروز لو رفت! گوشی هوشمند لنوو Z6 پرو، براساس مشخصات فنی که از آن لو رفته است دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی است. این صفحه‌نمایش با یک برش قطره‌ای و همچنین یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی همراه است.

می‌توان گفت که گوشی هوشمند لنوو Z6 پرو در رده گوشی‌های قدرتمند قرار دارد چراکه کمپانی لنوو در این گوشی هوشمند از یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کرده است و موجب شده تا این دیوایس از قدرت بالا و همچنین عملکرد خوبی بهره‌مند باشد. دوربین اصلی که در این دیوایس استفاده شده یک دوربین چهارگانه است و از سنسورهای ۴۸، ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره‌مند شده است. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که این سنسورها دارند این است که قادر هستند تا به‌صورت ترکیبی تصاویری را با رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسل به ثبت برسانند. البته این‌ها تنها ویژگی‌های دوربین گوشی هوشمند لنوو Z6 پرو نیست چراکه دوربین این گوشی هوشمند از ویژگی Hyper Video نیز بهره‌مند است بنابراین سرعت انتقال اطلاعات و ویژگی‌های ماکرو آن بی‌نظیر است.

علاوه‌بر تمامی این‌ها از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند استفاده شده است. متاسفانه در رابطه با پشتیبانی این گوشی هوشمند از شارژ سریع هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار