لنوو Z5s معرفی شد

25d0869fdc5103834315fe9fe9dab0f4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لنوو Z5s معرفی شد

شرکت لنوو پس از رونمایی گوشی هوشمند پرچمدار فوق العاده Z5s GT که نسخه ای ویژه محسوب می شد، به تازگی میان رده قابل توجهی را به نام Z5s معرفی کرد.

تاکنون شایعات فراوانی درباره لنوو Z5s منتشر شد که هر یک به ویژگی و طراحی این اسمارتفون اشاره داشتند. در نهایت چینی ها Z5s  را معرفی کردند تا پایانی برای شایعات تابه حال منتشر شده باشد.

از مشخصات کلیدی Z5s باید به صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی Full HD+ 19.5:9 ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۱۶، حافظه رم ۶ یا ۴ گیگابایتی LPDDR4X ، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین سه گانه ۱۶، ۸ و ۵مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت در عقب و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

blank

گذشته از آن ابعاد این دیوایس ۱۵۶*۷۴*۷.۸ میلیمتری است و وزن آن به ۱۷۲ گرم می رسد. بدنه شیشه و فلزی این اسمارتفون آن را خیره کننده کرده است.

پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۵، GPS + GLONASS و پورت USB-C دیگر ویژگی های  لنوو Z5s محسوب می شود.

به گفته شرکت لنوو این اسمارتفون میان رده در نسخه پایه ۲۰۲ دلار و در نسخه نهایی ۲۷۵ دلار قیمت دارد و از ۲۴ دسامبر راهی بازار می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار