با آنباکس لنوو Z5 همراه باشید

c90e9d82773b4a827c32463ad35001ce
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با آنباکس لنوو Z5 همراه باشید

شرکت لنوو اخیرا گوشی هوشمند باکیفیت و میان رده خود Z5 را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که در شایعات به آن اشاره شد و شایعه شده بود از نمایشگر کاملا بی حاشیه برخوردار است.

اما این شرکت چینی هنگامی که به معرفی Z5 پرداخت مشخص شد اسمارتفون به نمایشگر ناچی مشابه آیفون ایکس مجهز است. این موضوع ناراحتی بسیاری را دربرداشت زیرا آنها تصور می کردند محصول شرکت لنوو کاملا بی حاشیه و بدون نمایشگر ناچ است.

اگرچه در طراحی مدل متفاوتی را شاهد بودیم اما در مشخصات باید Z5 را اسمارتفونی قابل قبولی دانست. از مشخصات Z5 باید به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ۱۰۸۰×۲۲۴۶ پیکسلی IPS LCD ، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ هشت هسته ای با تراشه گرافیکی Adreno 509، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه۱۶ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو اشاره داشت.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

با چنین ترکیب سخت افزاری Z5 در کنار طراحی پریمیومی و باکیفیت، از مشخصات یک شبه پرچمدار بهره می برد، بنابراین نباید آن را در دسته اسمارتفون های پرچمدار قرار داد. این نوع گوشی های هوشمند دارای مشخصات بسیار قدرتمندی هستند و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. اگرچه Z5 لنوو نیز دست کمی از آنها نداشته اما می توان این گوشی هوشمند را قابل قبول به شمار آورد.

به هر حال در این مطلب شما را به تماشا تصاویر آنباکس این محصول شرکت لنوو دعوت می کنم تا طراحی آن را بهتر تماشا کرده و در صورت لزوم به خرید آن نیز بپردازید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار