تبلت MediaPad M5 WaterPlay هوآوی تاییدیه دریافت کرد

42454891b9cbf295b01701857b039a98
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی یکی از برندهای شناخته شده بوده که تاکنون توانسته محصولات بزرگی را در بازار عرضه دارد. محصولاتی که در نوع خود قابل توجه بوده و باید به تبلت، تلفن هوشمند، لپتاپ و چندی دیگر اشاره کرد.

در این بین به نظر می رسد شرکت چینی قصد داشته یک تبلت کوچک سایز ۸ اینچی آن را به نام MediaPad M5 WaterPlay بزودی معرفی کند. تبلتی که کیفیت بالایی داشته از مشخصات خوبی بهره می برد.

به تازگی FCC ایالات متحده تاییدیه ای به این تبلت داده و این طور که پیداست بزودی رونمایی صورت می گیرد. البته دقیقا مشخص نیست برنامه هوآوی برای رونمایی از دیوایس جدید چیست اما پیش بینی می شود بزودی شاهد معرفی این تبلت باشیم.

از مشخصات احتمالی MediaPad M5 WaterPlay باید به صفحه نمایش ۸ اینچی Full HD، حافظه رم ۳ گیگابایتی ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۴۹۸۰ میلی آمپری، پشتیبانی از سیم کارت، وزن ۳۱۰ گرمی و برخی دیگر اشاره نمود. جزئیات بیشتری در کار نیست اما پیش بینی می شود بزودی اطلاعات کافی پیرامون این تبلت میان رده بدست آوریم.

هوآوی هرسال نسل جدیدی از تبلت های مدیاپد خود را در ابعاد مختلف معرفی می کند. در این بین باید به FMediaPad M5 WaterPlay پرداخت که بزودی رونمایی از آن صورت می گیرد و جهت کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند.

گفتنیست در MWC و CES 2018 چینی ها  چندین تبلت رونمایی کردند و حال می خواهند از محصول میان رده جدیدی رونمایی کنند. به هر حال جزئیات کافی نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا در آینده رونمایی از MediaPad M5 WaterPlay صورت می گیرد یا خیر. البته هوآوی برای سال ۲۰۱۸ برنامه بزرگی در سر داشته و عجیب نیست چنین تبلتی را برای رونمایی شاهد باشیم.

همانطور که می دانید شایعات پیرامون محصولات آینده وجود دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار