مشخصات لو رفته از تبلت سامسونگ S7 و S7 Plus

c655c7db41b0b9a00898ced785e0debc
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مشخصات لو رفته از تبلت سامسونگ S7 و S7 Plus

شاید برای شما نیز پیدا کردن یک تبلت خوب و کاربردی در میان تولیدات برند های مختلف کمی مشکل باشد. در حال حاضر کمپانی های متعددی در حال ساخت و تولید تبلت هایی هستند که گرچه کیفیت چندانی ندارند، اما تا حدودی پاسخگوی نیاز کابران هستند. اما آیا این تولیدات به پای تبلت نوظهور سامسونگ S7 و S7 Plus خواهد رسید؟

کمپانی های بسیاری مانند هوآوی و یا لنوو تا به این لحظه بازار تبلت ها را بخصوص در ایران به دست گرفته اند. گرچه در این بازار داغ پیدا کردن تبلت با کیفیت افراد را به زحمت می اندازد، اما کمپانی سامسونگ با رونمایی از تبلتی با کیفیت به این کابوس پایان داده است. تصاویر و مشخصات تبلت S7 از این برند به تازگی فاش شده که نه تنها به لحاظ ظاهر خیره کننده است، بلکه از نظر سخت افزاری نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

سامسونگ S7 و S7 Plus

در ادامه بیشتر درباره این تبلت خواهید خواند.

قبل از رونمایی رسمی کمپانی سامسونگ از دو محصول گلکسی S7 و S7 Plus مشخصات جزئی از این دو محصول افشا شده است. آنچه از محتوای این افشاگری پیداست این تبلت از اندورید ۱۰ و از حافظه ۶ گیگابایتی برخوردار است. البته که گمان می رود بدنه این دستگاه با ظاهر دیگری نیز تولید شود.

نمای ظاهری S7 و S7 Plus

تصاویری که از دو تبلت S7 و S7 Plus سامسونگ منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه به این جهت با دیگر هم کیشان خود تفاوت عمده ای ندارد. خبر ها حاکی از آن است که این دو مدل از تبلت سامسونگ با صفحه نمایشگر متفاوت ۱۱ و ۱۲.۴ عرضه خواهند شد.

با توجه به شایعات پیرامون این محصول مدل ۱۱ اینچی آن دارای طولی ۷/۲۵۳ میلی متری با ضخامت ۶.۳ میلی متری است. البته که اگر بخواهیم دوربین آن را در محاسبه ضخامت دخیل کنیم به ۷/۷ میلی متر نیز خواهد رسید.

در صورت عمودی نگه داشتن تبلت S7 Plus دوربین سلفی آن در بالای صفحه سمت راست قرار می گیرد. اما دوربین اصلی در پشت پنل تبلت و در چینشی عمودی مانند جای می گیرد. شاید در نگاه اول تعبیه دوربین دوگانه این دستگاه شما را به یاد آیفون x اندازد. درست در زیر این دوربین شیاری طراحی شده تا قلم لمسی دستگاه در آن جای گیرد.  به هر طریق سامسونگ با این طراحی تحول عظیمی در دنیای تبلت ها ایجاد کرده است.

لوگوی این محصول بر خلاف مدل پیشین خود یعنی S6 در گوشه پنل پشتی رو به روی دوربین قرار گرفته است.

سمت راست تبلت S7 Plus سامسونگ دارای شیار کارت حافظه و سیم کارت است که در معیت آن می توانید دکمه های تنظیم صدا و پاور دستگاه را نیز مشاهده کنید. البته که دکمه حسگر اثر انگشت نیز دقیقا در این محل قرار دارد. در قسمت زیرین دستگاه نیز درگاه USB-C جای گرفته است اما نمی توانید حفره جک ۳.۵ هدفون را در آن بیابید.

مشخصات فنی تبلت S7 Plus

با وجود اینکه نسخه قبلی این تبلت یعنی S6 نیز دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G بود، انتظار می رفت که در این نسخه، سامسونگ تحولات بیشتری را ایجاد کرده باشد. اما این تحولات در این بخش رخ نداده و این کمپانی تمرکز خود را بر ارتقای پردازنده آن قرار داده است. بنابراین اسنپدراگون ۸۶۵ با برخورداری از اندورید ۱۰ را برای این دستگاه در نظر گرفته است. البته لازم به ذکر است که این میزان از حافظه برای یک تبلت قابل قبول به نظر می رسد، اما اگر بخواهیم این مدل را با دیگر تبلت های موجود در بازار مقایسه کنیم خواهیم دید که حافظه ۶ گیگابایتی قابلیت ویژی ای برای این دستگاه به شمار نمی آید.

سامسونگ S7 و S7 Plus

باتری تبلت S7 و S7 Plus سامسونگ

تبلت S7 و S7 Plus سامسونگ در نوع ۱۱ اینچی به باتری ۷۷۶۰ میلی آمپری و در نوع ۱۲.۴ اینچی به باتری ۹۸۰۰ مجهز شده است، بنابراین می توان ادعا کرد که قلب تپنده این دستگاه دارای قدرت بالا در ذخیره سازی انرژی است.

جمع بندی نهایی

هنوز درباره زمان عرضه و قیمت تمام شده تبلت S7 و S7 Plus سامسونگ سخنی به میان نیامده است و تمام این اطلاعت در حد شایعاتی نزدیک به ذهن بوده که به تازگی افشا شده است. اما خوشبختانه تا زمان عرضه این محصول چیزی نمانده و گمان می رود تا ماه مرداد و یا شهریرو دوسداران این برند بتوانند تبلت محبوب خود را لمس کنند.

منبع: Gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار