اوپو ای ۸۳ (Oppo A83) رونمایی شد

203c17fc38340a622f57ca8eaf4b5e45
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسمارت فون جدید اوپو ای ۸۳ (Oppo A83)  با ظرفیت  ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و به همراه صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و همچنین دوربین قدرتمند ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی و عرضه شد.

از گذشته تا حال

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از رونمایی  مدل های A75 و A75s شرکت اوپو از نسل جدید اسمارت فون خود با نام اوپو ای ۸۳ رو نمایی به عمل آورد. این گوشی به پردازنده  ۲.۵ گیگاهرتزی ۸ هسته ای SoC مجهز است .

و دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسل میباشد.

نکته جالب این موضوع جاییست که  که صفحه نمایش این گوشی دارای نسبت ۱۸:۹ است، این نسبت صفحه نشان از رقابت این مدل با میان رده های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ میدهد!. چرا که اکثر گوشی های سال  ۲۰۱۷ دارای این نسبت صفحه هستند.

مشخصات فنی اسمارت فون اوپو

با کمی دقیق شدن بر روی این اسمارت فون درمیابیم که :

این گوشی هوشمند دارای  ۴ گیگابایت رم ، به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ، وهمچنین دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. ابعاد این گوشی ۱۵۰.۵ × ۷۳.۱ × ۷.۷ میلی متر است و وزن ثبت شده برای  آن نیز حدود ۱۴۳ گرم میباشد.  اوپو ای ۸۳ (Oppo A83) از اندروید نوقا ۷.۱ استفاده می کند و به یک باتری ۳۰۹۰ میلی آمپرساعت مجهز شده است.

قفل تصویر چهره

این شرکت ادعا میکند که قفل تصویر چهر این گوشی بسیار سریع و دارای امنیت بالای میباشد. بطوری که قادر است در عرض چیزی حدود ۰.۱۸ ثانیه قفل صفحه را باز کند که در نوع خود بی نظیر و قابل تحسین است. این گوشی در رتنوع رنگی طلایی و مشکی وارد بازار خواهد شد.

تاریخی که قرار است این گوشی عرضه شود ۲۹ دسامبر است و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده چیزی حدود ۲۱۵ دلار خواهد بود. که این قیمت برای یک گوشی هوشمند با این مشخصات به نظر قیمت مناسبی می آید.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار