آشنایی با گوشی هوشمند آنر پلی هوآوی

69d001f82130651cec90e08f6a31c905
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند آنر پلی هوآوی

شرکت هوآوی علاوه بر برندهای موجود دارای برند آنر بوده که محصولات باکیفیتی را هر سال روانه بازار می کند. از جمله این محصولات باید به گوشی های هوشمند کمپانی اشاره داشت که همیشه هیجان انگیز بوده است.

آنر پلی به تازگی توسط چینی ها رونمایی شده و موجب تحسین  کارشناسان شده است. طراحی حرفه ای با مشخصات بزرگ این گوشی هوشمند را به محصولی بزرگ تبدیل کرده است. گوشی هوشمند مذکور با هدف گیمینگ رونمایی شده و مشخصاتی که برای آن در نظر گرفته شد، پرچمدار است و بهترین ها را دارد.

در این مطلب قصد داریم با این دیوایس هوآوی آشنا شویم:

طراحی و ساخت

یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند آنرپلی طراحی هیجان انگیز و پریمیومی است. این گوشی هوشمند از بدنه فلزی و شیشه ای بهره می برد و دوربین دوگانه برای آن در نظر گرفته شد. ابعاد ۱۵۷*۷۴*۷.۵ میلیمتری در کنار وزن ۱۷۶ گرمی می تواند ویژگی های مطلوبی برای آنر پلی باشد. همانطور که از نام دستگاه مشخص است هوآوی این اسمارتفون را برای کاربری گیمینگ در نظر گرفته است تا رضایت بخش طرفداران باشد. بنابراین در این قسمت با یک پرچمدار بزرگ رو به رو هستیم.

صفحه نمایش

آنرپلی دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسلی با پنل IPS LCD است که نه تنها نمایش رنگ دقیق و باکیفیتی دارد، بلکه وضوح چشمگیری را می توان در آن شاهد بود. شرکت چینی سعی کرده نمایشگری به کار گیرد تا تجربه کاربری خوبی را برای طرفداران رقم زند از این رو انتظارات برای این مدل فراتر می رود.

blankسخت افزار

آنر پلی به عنوان گوشی هوشمند گیمینگ به پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ مجهز است که از NPU مستقلی جهت کاربری هوشمند در زمینه دوربین بهره می برد. گذشته از آن حافظه رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی تجربه کاربری لذت بخش و هیجان انگیزی رقم می زند. تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 توان گرافیکی بالایی را جهت انجام بازیهای مختلف فراهم می آورد و در این بین بخش سخت افزاری آنر پلی کامل است.

دوربین

یکی دیگر از بخش های مهم آنرپلی دوربین قدرتمند دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی بوده که کیفیت تصویر خوبی را ثبت می کند. گذشته از آن قابلیت فیلمبرداری ۲کی را نیز داراست. در بخش سلفی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به کار گرفته شده که می تواند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به ضبط ویدئو بپردازد. از این رو باید بخش دوربین آنرپلی را در سطح یک پرچمدار باکیفیت دانست.

باتری

یکی از قسمت هایی که اهمیت بالایی برای صاحبان گوشی های هوشمند داشته، باتری است. خوشبختانه هوآوی از پک ۳۷۵۰ میلی آمپری بهره گرفته که ساعت ها کاربر را در کنار این گوشی هوشمند گیمینگ قرار می دهد. از این رو افراد می توانند تجربه کاربری خوبی را در کنار محصول هوآوی داشته باشد. اگرچه انتظار داشتیم پک ۴۰۰۰ میلی آمپری همانند سری پی ۲۰ شاهد باشیم اما چنین چیزی برای آنرپلی در نظر گرفته نشده است و ما نیز تنها پک ۳۷۵۰ میلی آمپری را شاهد بودیم.

در مجموع آنر پلی همان گوشی هوشمند موردنظریست که می تواند تمامی بازیهای ویدئویی را به خوبی انجام دهد و تجربه بزرگی رقم زند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار