انتشار تصویر جدیدی از وان پلاس ۶تی

68d39894bf65f151187940997f6a275a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر جدیدی از وان پلاس ۶تی

شرکت وان پلاس در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند وان پلاس ۶تی را معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و کمپانی چینی می خواهد در اواخر سال جاری آن را رونمایی کند.

شرکت وان پلاس در اواخر سال جاری قصد داشته گوشی هوشمند پرچمدار جدیدی را به نام وان پلاس ۶تی رونمایی کند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و هیچ یک به تایید چینی ها نرسید.

به تازگی تصاویری از قاب محافظ گوشی هوشمند موردبحث منتشر شده که آن را با دوربین دوگانه عمودی در بخش عقب نشان داده و سنسور اثرانگشتی نیز در قسمت دوربین جای گرفته است.

blank

 

اطلاعات کافی در دست نیست اما از مشخصات احتمالی وان پلاس ۶تی باید به صفحه نمایش FHD+ با نسب تصویر ۱۹:۹، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

مشخص نیست وان پلاس در چه دوره زمانی وان پلاس ۶تی را رونمایی می کند. اما عمدتا این شرکت در بین اکتبر تا نوامبر برنامه ای برای رونمایی دارد.

پیش بینی می شود بیشتر شایعات پیرامون وان پلاس ۶تی به حقیقت تبدیل شود اگرچه دقیقا مشخص نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار