آنر ۹ لایت با صفحه‌نمایش ۱۸:۹ وحضور چهار دوربین

28235b156ab6afafb0757f932c58a047
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گوشی هوشمند آنر ۹ لایت با صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی کشیده، چهار دوربین و تراشه هشت هسته‌ای کرین ۶۵۹به‌صورت رسمی معرفی شد.

برند چینی «آنر» هواوی از گوشی جدید خود با نام آنر ۹ لایت (Honor ۹ Youth Edition) رونمایی به عمل آورد.این گوشی  در مقایسه با آنر۹ که به صفحه‌نمایش ۱۶:۹ مجهز شده بود و یک دوربین دوگانه داشت این گوشی نیز به نمایشگر کشیده ۱۸:۹ مجهز است و افتخاری که دارد این است که دارای  چهار دوربین میباشد.

مشخصات سخت افزاری و ویژگی های آنر۹ لایت

کوشی آنر ۹ لایت در ابعاد ۱۵۱ در ۷۱.۹ میلی‌متر میباشد  و دارای  وزن  ۱۴۹ گرم میباشد. گوشی جدید چینی‌ها، بسیار نازک است؛ براساس گفته ها  ضخامت این مدل فقط  ۶ میلی‌متر است. شرکت سازنده آنر  از شیشه دارای انحنا ۲.۵ بعدی روی پنل جلو و پشت گوشی استفاده کرده است که باعث می‌شود انحنای خفیفی که بسیار آرام حس میشود، روی بدنه وجود داشته باشد. این مدل گوشی در رنگ بندی های مختلفی همچون : رنگ‌ آبی، خاکستری، مشکی و سفید طراحی شده است.

 

blank

 

 

blank

گوشی جدید آنر ۹ لایت به یک صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که رزولوشن آن، FHD+ (یا ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) است. همان‌طور که در ابتدای متن  نیز به آن اشاره شد، این مدل دارای  صفحه‌نمایش کشیده میباشد.

کرین ۶۵۹ با هشت هسته‌ی پردازشی با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی،در این مدل گوشی باعث میشود تا بتواند انواع RAM  های ۴ GB  و ۳GB  را پشتیبانی کند.همچنین این گوشی از چیپ ست های استفاده شده در گوشی های هوآوی نطیر (Enjoy 7s, Mate 10 Lite, Maimang 6 و Nova 2i ) برخوردار میباشد.همچنین این گوشی در برگیرنده گوشی های آنر Honor 9i  و Honor 7X میباشد.

این مدل گوشی دارای حافظه ذخیره سازی microSD در اندازه ۶۴GB و همینطور ۳۲GB میباشد. این گوشی  هوشمند به باتری ۳،۰۰۰ MGHZ  مجهزاست . وهمچنین –

دارای  قابلیت صرفه جویی در قدرت هوشمند است. گوشی آنر۹ لایت شامل دوربین های چهار بعدی پرطرفدار است.

دو دوربین تعبیه شد در جلو هر یک شامل  یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی هستند.و همچنین یک پیکربندی دوربین دوگانه یکسان در قسمت پشت گوشی قرار دارد.

سنسور ۲ مگاپیکسلی در هر دو دوربین، برای عکاسی با افکت «بوکه» کاربرد خواهد داشت. دوربین گوشی جدید هواوی، قابلیت‌هایی مانند PDAF، HDR، عکاسی پانوراما سه‌بعدی، تشخیص لبخند، تشخیص صدا و عکاسی مداوم دارد.

برخی از ویژگی های پیشرفته آنر۹ لایت

این گوشی شامل سنسوراثر انگشت میباشد که البته از آنجا که صفحه نمایش این گوشی بسیار باریک است آنرا در پشت قرار داده اند. این مدل با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ عرضه خواهد شد که رام EMUI 8.0 روی آن نصب شده است. قابلیت‌های مختلف مانند ۴G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث و GPS برای گوشی جدید برند «آنر» درنظر گرفته شده است. البته در آنر لایت ۹، خبری از پشتیبانی از +۴G یا NFC نیست. از دیگر قابلیت‌هایی که این مدل ارائه می‌دهد.از دیگر قابلیت های آن میتوان به الگوریتم اختصاصی –

Histen هوآوی و تصاویر متحرک اشار کرد.و همچنین این گوشی هوشمند قابلیت تغییر تصاویر را بر اساس روز وساعت دارد.

ثبت نام برای خرید این گوشی از همین حالا در فروشگاه های  هوآوی آغاز شده, و همچنین خرده فروشان هم از کاربران برای خرید این گوشی ثبت  نام به عمل می آورند.

نسخه اولیه آن  با ۳۲ گیگابایت حافظه و چهار گیگابایت رم با قیمت ۱۱۹۹ یوآن (۱۸۲ دلار) عرضه خواهد شد؛ دو مدل دیگر برای آین گوشی معرفی شد با خصوصیات  چهار- گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی  که به ترتیب ۲۲۷ دلار و ۲۷۳ دلار قیمت‌ دارند.

فروش رسمی این محصول از تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) در چین آغاز خواهد شد؛ ومدت کوتاهی پس از آن ،این مدل به کشور های دیگر از جمله هند، روسیه و انگلستان به فروش خواهد رسید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار