انتشار تصویر رندر شده از V40 ال جی

cd791b601349c2bcba676d3adbce67dd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی هر سال تابستان طی نمایشگاه ایفا نسل جدید فبلت پرچمدار سری V خود را معرفی می کند. در سال جاری نیز باید شاهد رونمایی گوشی هوشمند V40 باشیم.

تاکنون شایعات محدودی پیرامون V40 منتشر شده و هیچ یک به تایید یا تکذیب کره ای ها نرسید. حال نوبت به تصویر رندر شده V40 رسیده که این گوشی هوشمند را بی حاشیه نشان می دهد و از دوربین سه گانه در بخش عقب نیز بهره می برد.

اطلاعات کافی از V40 ال جی در دست نیست اما پیش بینی می شود به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایتی، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی WQHD+، دوربین اصلی سه گانه ۲۰، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره داشت.

جزئیات دقیقی از V40 کمپانی ال جی در دست نیست و پیش بینی می شود اسمارتفون موردبحث در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شود و مدتی بعد نیز به فروش برسد. شایعات همیشه پیرامون گوشی های هوشمند وجود دارند و V40 نیز یکی از این دست گوشی های هوشمند محسوب می شود.

به هر حال باید تا اواخر آگوست و کنفرانس ال جی منتظر ماند تا مشخص شود این برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد. گفتنیست V40 ال جی نسل جدید خانواده گوشی های هوشمند سری V ال جی بوده و یک مدل برجسته به شمار می رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار