ِشرکت DORO قابلیت های گوشی هوشمند ۸۰۴۰ را گسترش داد

bf6d9b3bc0921c5a25ae98525398e64f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت DORO تعداد بازارهایی را که در آن گوشی هوشمند ۸۰۴۰  موجودباشد گسترش بخشید.باراه اندازی بازارهایی در انگلستان و جمهوری ایرلند.

این گوشی هوشمنددر ماه سپتامبر  در فرانسه و المان به بازار عرضه شد.

شرکت DORO در یک بیانیه گفت: یکی از ویژگی های کلیدی جدیدترین گوشی های هوشمند،داشتن یک پورتال وب جدید است.  که طراحی شده برای هدایت کاربران تا بتوانند پیدا کنند گوشی را درصورت مفقود شدن( بلافاصله پس از راه اندازی و استفاده از دستگاه ). و همچنین خانواده و دوستان را قادر می سازد تا از راه دور وارد سیستم شوند واز آن استفاده کنند در صورت لزوم. این شرکت اعلام کرد که ویژگی دوم نیاز به تایید مالک گوشی دارد.

رابرت پوشکیک ( Robert Puskaric )، مدیر عامل شرکت DORO  گفت : که پورتال وب سایت mydoromanager راه ارتباطی افراد سالخورده با عزیزان خود را تغییر خواهد داد.

ازدیگرویژگی های منحصر به فرد این گوشیها میتوان به ارائه آیکون های بزرگ,میانبرهای قابل شخصی سازی و منوی ناوبری عمودی اشاره کرد.

شرکت DORO اعلام کردرابط کاربری آن بسیار معمولی است. و کاربرانی که تجربه کمتری در استفاده از  گوشی های هوشمند دارند به راحتی میتوانند از راهنمایی های گام به گام برای انجام امور کلیدی مانند ایمیل و پیامک که در رابط کاربری دیگری که در آن  ارائه شده است بهره ببرند.

پیتر ماشن ( Peter Marsden ) متخصص شرکت DORO گفت: ویژگی مجیط کاربری دوگانه برای اولین بار متعلق به این شرکت است.و ارتقاء  مهمی در نسل  ۸۰۴۰ بوده  است.

تفاوت دیگر بین ۸۰۴۰ جدید و مدل های قبلی صفحه نمایشی ۵ اینچ ضد خش است. و همچنین پشتیبانی از لمس نرم و به روز شدن کلیدهای فیزیکی برای راحت تر گرفتن گوشی .

این تلفن هوشمند در انگلستان و ایرلند با قیمت ۲۵۰ پوند برای خرید, به صورت انلاین ( در وب سایت شرکت DORO ) و طیف وسیعی از خرده فروشان در دسترس است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار