آیفون ۱۳ احتمالا ۲۶ شهریور روانه بازار می شود

ff10d4ee34383cc37a5490ac5be810b7
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر های منتشر شده مبنی بر این است که غول دنیای فناوری قصد دارد گوشی هوشمند آیفون ۱۳ را تا ۲۶ شهریور مصادف با ۱۷ سپتامپر و در تاریخ بعدی یعنی ۳۰ سپتامبر که مصادف با ۸ مهر ۱۴۰۰ است سومین نسل ایرپاد استاندارد را در دسترس کاربران قرار دهد. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات جامع تری را در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

طبق گزارشات موجود کمپانی اپل در ماه سپتامبر میلادی طی مراسمی از به روزترین محصولات سخت افزاری خود رونمایی به عمل می آورد. اینگونه که از شواهد مشخص است گوشی آیفون ۱۳ یکی از دست آوردهایی است که اپل قصد معرفی آن را دارد، این در حالی است که برخی از خبرگزاری ها اعلام کرده اند کوپرتینویی ها در این مراسم قصد دارند چندین محصول را رونمایی کنند که در قیاس با مراسم رونمایی سال گذشته تعداد محصولات افزایش یافته است. البته که برخی دیگر از مطلعین بیان کرده اند که این امکان نیز وجود دارد که این کمپانی در ماه پیشرو دو رویداد را پشت سر بگذارد.

مشخصات و قیمت آیفون 13اپل اینسایدر با صحه گذاشتن بر شایعات پیشین در رابطه با برگزاری مراسمات رونمایی در ۱۴ سپتامبر اعلام که احتمالا آیفون ۱۳ در ۱۷ سپتامبر و ایرپاد ۳ در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار گیرد. این منبع موثق در ادامه برای استناد اخبار منتشر شده از شبکه اجتماعی ویبو کمک می گیرد که چندی پیش برنامه تجارت الکترونیکی نامشخصی را منتشر کرده بود. این کمپانی محبوب محصولات جدید خود به خصوص گوشی های آیفون را پس از گذشت یک تا دو هفته از مراسم رونمایی به بازار دیجیتال عرضه می کند؛ نتیجتا تاریخ هایی که برای عرضه ی این محصولات اعلام شده است تا حد زیادی درست است این نکته نیز گفتنی است که امکان تغییر آن نیز وجود دارد و به طور صد در صدی قطعی نشده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا شرکت اپل سعی بر این داشته است که مراسمات رونمایی خود را به صورت مجازی پیش ببرد بنابراین این احتمال وجود دارد که رویداد پیش رو را هم مطابق با برنامه سال گذشته با فیلم هایی ضبط شده از سخنرانی و حضور مدیران، مهندسان و طراحان این کمپانی و ویدئو هایی جذاب از اپل پارک؛ رقم بزند. همانطور که مستحضر هستید برگزاری رویداد های اپل به صورت حضوری برای این کمپانی گران قیمت و دشوار بوده است اما حالا که قرار است این رویداد ها به صورت دیجیتال برگزار شود با هزینه ای مقرون به صرفه و البته با دقت نظر بیشتری برپا خواهد شد.

گفتنی است که این احتمال وجود دارد که محصولاتی همچون آیفون ۱۳، ایرپاد ۳، آیپد نسل ۸، آیپد مینی ۶ و حتی مک بوک پرو در مراسم ماه سپتامبر رونمایی شوند.

منبع: appleinsider

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار