بهترین دستبند هوشمند سلامتی ۲۰۲۲

9d75c85abc7efd0c44ff56146d013ef5
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستبند های هوشمند راهی طولانی را پشت سر گذاشته‌اند. در گذشته آنها فقط بندهایی معمولی بودند که می‌توانستند قدم‌های شما را بشمارند. حالا این ردیاب‌های مدرن می‌توانند همه چیز را از سلامت قلب گرفته تا میزان بهبودی شما پس از یک دوره تمرین سخت کنترل کنند. اهداف تناسب‌اندام شما، هرچه که باشند، یک دستبند هوشمند سلامتی وجود دارد که بتواند شما را در رسیدن به آنها یاری کند. پس در این مقاله با ما، برخی از بهترین‌ها در این زمینه را بشناسید.

Mi Band 6 شیائومی، ارزان‌ترین دستبند هوشمند سلامتی

mi band 6 ارزان ترین دستبند هوشمند سلامتی

mi band 6 ارزان ترین دستبند هوشمند سلامتی

خط Mi Band شیائومی از نظر ویژگی‌هایی که در برابر ارزشش ارائه می‌دهد، به‌گونه‌ای است که تعداد کمی از ردیاب‌های دیگر قادر هستند به آن برسند و این در مورد می بند ۶ هم صدق می‌کند.

آخرین دستبند هوشمند سلامتی ارزان این شرکت نه‌تنها مقرون‌به‌صرفه است، بلکه طیف وسیعی از ویژگی‌ها را هم همراه خود دارد. از شمارش قدم و پایش ضربان قلب گرفته تا ردیابی خواب و نمایش اعلان برنامه‌ها همراه با ویژگی‌های جدیدی که در ساعت‌های هوشمند عالی و پیشرفته دیده می‌شوند، مثل ردیابی اکسیژن خون.

به همه اینها بیش از ۳۰ حالت تمرینی پشتیبانی شده که پنج مورد از آنها با تشخیص خودکار تمرین ارائه می‌شوند را هم اضافه کنید و فراموش نکنید Mi Band 6 برای شنا و سایر فعالیت‌های مبتنی بر آب نیز، استانداردسازی شده. همچنین صفحه‌نمایش لمسی ۱.۵ اینچی آمولد آن، تجربه کاربری باکیفیت و جذابی را فراهم آورده. چنین امکاناتی را با این قیمت پایین، جای دیگری نخواهید یافت.

ساعت هوشمند GT 3 هوآوی

ساعت هوشمند GT 3

ساعت هوشمند GT 3

اگر طراحی باشکوه و زیبای آن و عمر باتری تا ۱۴ روزی که GT 3 ارائه می‌دهد برایتان کافی نیست، باید بدانید این دستبند هوشمند سلامتی، برخی از قوی‌ترین گزینه‌های ردیابی تناسب‌اندام را هم دارد.

این شامل پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ نوع تمرین است. ردیابی همه چیز از ضربان قلب و VO2MAX گرفته تا ارتفاع و سرعت  هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. مربی دویدن مجهز به هوش مصنوعی و راهنمایی‌‌های مربوط به زندگی سالم نیز برای کمک به بهبود تناسب‌اندام و سلامتی در دسترس هستند. با همه اینها، دستبند هوشمند سلامتی GT 3 در طیف وسیعی از طرح‌ها و اندازه‌ها موجود بوده و به‌عنوان یک پیشنهاد عالی برای هرکسی که می‌خواهد سلامتی خود را بهبود دهد شناخته می‌شوند.

ساعت هوشمند Apple Watch SE

دستبند هوشمند Apple SE

دستبند هوشمند Apple SE

اگر آیفون دارید و به دنبال دستبند یا ساعت هوشمندی هستید که ردیابی تناسب‌اندام را به‌خوبی انجام دهد، بهتر است اپل‌واچ SE را مدنظر قرار دهید. این ساعت هوشمند میان‌رده اپل فاقد نمایشگر همیشه روشن، EKG و SpO2 است اما باقی ویژگی‌ها را دارد.

اگر فرد نسبتا سالمی هستید، EKG ضروری نیست، زیرا SE همچنان هشدارهای ضربان قلب غیرطبیعی را نشان می‌دهد.

دستبند سلامتی Apple SE همچنین GPS داخلی، گزینه‌های پرداخت بدون اتصال، تشخیص سقوط و… را در اختیار شما قرار می‌دهد و با سرویس فیتنس پلاس اپل هم سازگار است.

به بیان روشن‌تر، با SE تقریبا همان تجربه‌ای را دارید که با اپل‌واچ سری ۷ پرچمدار خواهید داشت و همچنین می‌توانید مقدار زیادی هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. درواقع اپل‌واچ سری ۷ در صورتی برای شما مناسب‌تر است که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر برای چشمانتان راحت‌تر باشد یا پزشکتان توصیه کرده باشد که باید از EKG استفاده کنید.

ساعت هوشمند Watch 4 سامسونگ

Samsung watch 4

Samsung watch 4

اگر گوشی سامسونگ دارید، این مدل، بهترین ساعت هوشمند با امکانات کامل برای ردیابی تناسب‌اندام برای شما خواهد بود. این دستبند هوشمند نه‌تنها با Wear OS کار می‌کند، بلکه سامسونگ تمام تلاش خودش را کرده تا بهترین خدمات را از طریق آن ارائه دهد. مثلا اخیرا ردیابی خواب را تقویت کرده و سنسور جدید ۳ در ۱ آن هم تجزیه‌وتحلیل ترکیبات بدن را امکان‌پذیر می‌کند. این یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود که هیچ ساعت هوشمند دیگری قادر به انجام آن نیست. همچنین می‌توانید از برنامه Samsung Health به ویدیوهای تمرینی هم دسترسی داشته باشید.

البته باید بدانید که استفاده از Wear OS مشکلاتی هم دارد. مثلا این ساعت هنوز دستیار گوگل ندارد. همچنین برخی از بهترین ویژگی‌های گلکسی واچ ۴ فقط به دارندگان سامسونگ محدود می‌شوند.

سخن نهایی

اساسا هیچ تفاوتی بین ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی نیست. بااین‌حال ساعت‌ها ممکن است تمرکز بیشتری بر عملکردهای دیگر مانند کنترل ایمیل‌ها، برنامه‌ریزی و نمایش اعلان‌های گوشی شما داشته باشند. دستبند های هوشمند سلامتی هم ممکن است این ویژگی‌ها را داشته باشند اما تمرکز اصلی آنها بر ارائه خدمات مربوط به‌سلامتی مانند برنامه‌های مدیتیشن، ردیاب‌های فعالیت، دسترسی به جوامع فیتنس به‌صورت آنلاین و… است. در این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین دستبندهای هوشمند سلامتی که می‌توانید در حال حاضر پیدا کنید، پرداخته‌ایم. اگر شما هم دوست دارید برای ارزیابی وضعیت سلامت خود در هنگام ورزش، خواب و زندگی روزمره از این دستبندها استفاده کنید، این لیست می‌تواند کمکتان کند.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار