انتشار تصویر جدید از آیپد پرو

1b1d3fc134a081d9d76f2d4c8529846b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل قصد داشته بزودی نسل جدید آیپد پرو را معرفی کند. تبلتی که طراحی بدون حاشیه ای داشته و مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.  شرکت موردبحث تنها ۲ روز دیگر رویداد ۳۰ اکتبر را در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد. رویدادی که انتظار می رود با محصولات مختلف و کاملا جدیدی همچون آیپد پرو نسل جدید و چندی دیگر همراه باشد.

گفته می شود یکی از آیپدها ۱۲ اینچی و دیگری ۱۱ یا ۱۰ اینچی خواهد بود که با طراحی ناچ زیبا و باکیفیت است. به گزارش وب سایت بلومبرگ، اپل در ساخت آیپد پرو نسل جدید به آیفون ۵ نیز توجه خواهد کرد. به شکلی که برخلاف آیفون های نسل جدید که حاشیه ای منحنی دارند، با حاشیه شبیه به آیفون ۵ همراه خواهد بود.

به تازگی تصویر شماتیکی از آیپد پرو منتشر شده که طراحی ناچ آن را نشان می دهد. در تصویر کلیدهای فیزیکی را می توان شاهد بود که یکی از آنها برای روشن و خاموش شدن و دیگری برای کاهش و افزایش حجم صداست.

این بدان معناست که نسل جدید آیپد پرو ساختاری صاف تر از آیفون های نسل فعلی دارد. گذشته از آن باید به ویژگی های دیگری چون صفحه نمایش ناچ با وضوح QHD+، حافظه رم ۴ گیگابایتی، گرافیک سفارشی یا کاستوم، پردازنده A12 بایونیک و چندی دیگر اشاره کرد.

گفتنیست دوربین اصلی این تبلت ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. تاکنون تصاویر و جزئیات بسیاری درباره آیپد پرو نسل جدید منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب اپل نرسید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار