با Quiz Sticker در اینستاگرام از فالوورهایتان سؤال‌های چهارگزینه‌ای بپرسید

fc3dc8ea47eaa65f3a420ff081a6424f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با Quiz Sticker در اینستاگرام از فالوورهایتان سؤال‌های چهارگزینه‌ای بپرسید

مطمئنا شما هم یکی از کاربران اینستاگرام هستید و در این شبکه اجتماعی یک یا چند حساب کاربری دارید، بنابراین از قابلیت قراردادن نظرسنجی‌های دو گزینه‌ای در استوری‌ باخبر هستید. تقریبا دو سال پیش بود که اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران خود به‌وجود آورد که بتوانند در بخش استوری‌های این شبکه اجتماعی از نظرسنجی‌های دو گزینه‌ای استفاده کنند و از این طریق از فالوئرهای خود سوالاتی بپرسند. اما خبر خوبی که برای شما داریم، این است که می‌توانید با دسترسی به آخرین نسخه اپلیکیشن instagram از طریق اپ‌‌استور و یا گوگل‌پلی، از این پس در استوری‌های خود در این شبکه اجتماعی نظرسنجی‌های چهارگزینه‌ای قرار دارید و برای پاسخ سوالاتی که در استوری اینستاگرام خود مطرح می‌کنید، چهار گزینه قرار دهید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام جالب تر می شود

برای اینکه بتوانید پس از دریافت آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام از قابلیت طرح نظرسنجی‌های چهارگزینه‌ای استفاده کنید باید از یک استیکر جدید که به این شبکه اجتماعی اضافه شده است و Quiz Sticker نام دارد در استوری خود استفاده کنید. درواقع با استفاده از این گزینه می‌توانید سوالی را در بخش استوری حساب کاربری خود مطرح کنید و برای پاسخ آن نیز از چهار گزینه استفاده کنید.

اگر دقت کرده باشید زمانی که شما تنها این امکان را داشتید که از دو گزینه برای نظرسنجی‌های خود در بخش استوری حساب کاربری instagram خود استفاده کنید، می‌توانستید سوالی ساده را مطرح کرده که جواب آن تنها در قالب دو گزینه بله یا خیر باشد. اما اکنون با استفاده از استیکر جدید Quiz Sticker قادرید سوالاتی را در استوری خود مطرح کنید که پاسخ‌های آن‌ها در قالب وسیع‌تر چهار گزینه بگنجند. بنابراین با این قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید چیزی فراتر از یک نظرسنجی معمولی را تجربه کنید و درنهایت بازخوردهای بهتری هم از سوالات خود دریافت کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار