درز تصویری از گلکسی نوت ۹ در دست مدیرعامل سامسونگ

5899a07def464283b2191e01b8199516
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز تصویری از گلکسی نوت ۹ در دست مدیرعامل سامسونگ

شرکت سامسونگ قصد دارد در ۹ آگوست سال جاری با برگزاری رویدادی اختصاصی نیویورک نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی نوت را معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و می توان تجربه کاربری پیشرفته ای داشت.

تاکنون با شایعات مختلفی درباره گلکسی نوت ۹ به بیرون درز کرد و انتظار داریم بیشتر آنها صحت داشته باشند. به تازگی دی جی کوه مدیرعامل وقت سامسونگ در یک مراسمی با گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ آشکار شد.

دی جی کوه همراه با گلکسی نوت ۹ ظاهر شد که قلم در دست داشته و سخت مشغول کار با آن است. در تصویر اطلاعاتی نمی توان بدست آورد اما باتوجه به فرضیات گلکسی نوت ۹ طراحی شبیه به گلکسی نوت ۸ داشته و دوربین اصلی آن از نوع دوگانه می باشد.

اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند در تصویر مشاهده نمی شود به جز آن که قدرت بالای گلکسی نوت ۹ را اشاره می کند. از مشخصات اسمارتفون باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی OLED با کیفیت QHD+، حافظه رم ۶ تا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس، بلوتوث ۵.۰، وای فای، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ و چندی دیگر اشاره داشت.

در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد.

براساس گزارش های قبلی، اگر بلوتوثی در کار باشد، بی شک باتری هم برای قلم باید در نظر گرفته شود. Ice Universe با ویژگی هایی که در قلم اس پن وجود داشته، آن را برای انتظار ارزشمند دانست. 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار