هواوی از موبایل Y6 مدل ۲۰۱۸ خود را با قابلیت تشخیص چهره رونمایی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هواوی از موبایل Y6 مدل ۲۰۱۸ خود را با قابلیت تشخیص چهره رونمایی کرد

شرکت هواوی علاوه بر اینکه بر طراحی و عرضه ی موبایل های بالارده و پرچم دار تمرکز دارد ، بر طراحی و عرضه ی تلفن های همراه هوشمند اقتصادی که در آنها از ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری میان رده ای استفاده می کند تا قیمت آنها زیاد نشود و سایر کاربران بتوانند آنها را خریداری کنند و از آنها استفاده کنند ، نیز تمرکز دارد .

قرار است تلفن همراه هوشمند Y6 مدل ۲۰۱۸ ، در دو مرحله در دو کشور فیلیپین و روسیه به فروش برسد ، این تلفن همراه هوشمند دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است ، طراحی و نحوه ی تعبیه سنسور در این تلفن همراه هوشمند به گونه ای می باشد که به نظر می رسد با یک دوربین دوگانه رو به رو هستیم .

نمایشگر این تلفن همراه هوشمند ۵.۷ اینچ می باشد که با تصویر ۱۸:۹  و رزولوشن ۷۲۰ × ۱۴۴۰   پیکسلی همراه است علاوه بر این در این تلفن همراه هوشمند از یک پردازنده ی اسنپدراگون ۴۵۰ و یک پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ استفاده شده است .

اگر بخواهیم در زمینه ی حافظه ی این دستگاه صحبت کنیم باید بگوییم که حافظه ی داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت می باشد و امکان استفاده از یک رم ۲ گیگابایتی نیز در آن وجود دارد .

جالب ترین ویژگی تلفن همراه هوشمند Y6 مدل ۲۰۱۸ هواوی ، ویژگی تشخیص چهره ی آن است . تعبیه ی ویژگی تشخیص چهره در این تلفن همراه هوشمند باعث شده است که سنسور اثر انگشت در این محصول حذف شود .

دوربین سلفی که در تلفن همراه هوشمند Y6 مدل ۲۰۱۸ استفاده شده است ۵ مگاپیکسل می باشد  ، برخی از قابلیت های نرم افزاری برای افزودن    استیکر های واقعیت افزوده نیز برای این دوربین سلفی در نظر گرفته شده است .

از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی برای تامین نیرو Y6 مدل ۲۰۱۸ استفاده می شود . قرار است این تلفن همراه هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمتی برابر با ۲۰۰ دلار طی روز های آینده عرضه شود .

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار