معرفی گلکسی ایکس سامسونگ در سال ۲۰۱۸

0085121644f91620b0105567a2d1d06e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند منعطف یا همان تاشویی را باتوجه به گزارش های قبلی و شایعات منتشر شده، معرفی کند. اسمارتفونی که قادر است در حالت تبلت یا گوشی هوشمند قرار گیرد.

این گوشی هوشمند شرکت کره ای دارای مشخصات پرچمداری بوده و کیفیت ساخت قابل توجهی نیز توسط سامسونگ برای آن در نظر گرفته خواهد شد. تاکنون با شایعات و گزارش های مختلفی پیرامون آن رو به رو بودیم اما هیچ یک توسط شرکت کره ای به تایید یا تکذیب نرسیده است.

حال به تازگی گزارش دیگری منتشر شده که نشان می دهد برند موردبحث قصد داشته اوایل سال ۲۰۱۸ اما در تاریخ نامشخصی از گلکسی ایکس رونمایی به عمل آورد که باید آن را در نوع خود بی نظیر دانست.

برنامه های بزرگی گوشی سامسونگ برای این گوشی هوشمند منعطف دارد که علاوه بر طراحی انعطاف پذیر جهت تبدیل شدن به گوشی هوشمند و تبلت، مشخصات پرچمداری است که در کنار یکدیگر اسمارتفونی قابل توجه را به وجود می آورند.

تاکنون گزارش هایی منتشر شد که نشان می دهد علت تاخیر معرفی گلکسی ایکس مشکلاتی بوده که سامسونگ در توسعه صفحه نمایش این گوشی هوشمند داشته است. همین امر موجب شد تا شرکت کره ای به تاخیر در معرفی و عرضه این اسمارتفون بپردازد

جزئیات کافی در دست نیست اما با توجه به مشخصات قبل این مدل از صفحه نمایش QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار