آنر پلی ۵ تی پرو همراه با تراشه‌ی هلیو G80 و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

105a9ecf3af6d93fcfa8784c845b89b6
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند آنر به تازگی یک گوشی هوشمند جدید به نام آنر پلی ۵ تی پرو به بازار معرفی نموده است. این گوشی جز گوشی‌های بالا رده محسوب نمی‌شود بلکه آنر پلی ۵ تی پرو یک گوشی میان رده به حساب می‌آید.

زمانی که شرکت آنر به طور رسمی از شرکت هواوی جدا گردید، توانست شرایط را در بازار به نفع خود تغییر دهد و توانست قدرت بسیار زیادی را به بازار گوشی‌های هوشمند تزریق کند. در اخباری که در چند روز اخیر منتشر شده است، گویا آنر توانسته در میان ۵ شرکت برتر از نظر فروش تلفن هوشمند در بازارهای چینی قرار بگیرد. آنچه که از این برند انتظار می‌رود این است که آنر در گام بعد از محصول جدید خود به نام آنر پلی ۵ تی پرو رونمایی کند. این در حالی است که این شرکت به طور مستقل آن را تولید نموده است.

شرکت آنر همیشه برای همه محصولات جدید خود تیزرهای مختلفی را منتشر می کرد اما جهت معرفی این محصول جدید خبری از تیزر نیست. گویا این شرکت چینی قصد دارد آنر ۵ تی پرو را در سکوت معرفی نماید. البته شاید دلیل این سکوت این است که گوشی آنر ۵ تی پرو به نسبت سری آنر ۵۰ دارای مشخصات سخت افزاری میان رده تری است. اما در کل گوشی هوشمند جدید آنر به نام آنر پلی ۵ تی پرو دارای ویژگی های سخت افزاری جالبی است. برای مثال این گوشی هوشمند جدید دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با پنل LCD و رزولوشن FHD+ است.

براساس اخبار و گزارشات GSMArena این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که در بالای صفحه نمایش آن یک حفره کوچک به چشم می‌خورد. درون این حفره دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی آنر تی ۵ پرو قرار گرفته است. پنل پشتی این گوشی دارای یک ماژول است که درون آن یک دوربین دوگانه جای گرفته است. دوربین اصلی در این گوشی هوشمند جدید برابر با ۶۴ مگاپیکسل است. همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز دوربین اصلی را همراهی می کند که جهت تشخیص میزان عمق در تصویر در این گوشی تعبیه شده است.

یک فلش LED این دو دوربین را در گوشی همراهی می کند که باعث می‌شود تصاویر شما با کیفیت بالاتری در محیط‌های کم نور گرفته شوند. گوشی هوشمند جدید آنر، از یک تراشه به نام هلیو ۸۰ بهره می‌برد. این گوشی دارای یک رم ۸ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. ظرفیت باتری در این گوشی برابر با ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت است. همچنین آنر تی ۵ پرو از فناوری شارژ سریع ۵.۲۲ نیز بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کند. یک رابط کاربری مجیک ۴.۰ روی آن نیز نصب گردیده است. چیزی که انتظار می رود این است که این گوشی در دو رنگ مشکی و نقره به بازار عرضه خواهد شد. احتمالا این گوشی با قیمتی برابر با ۲۳۱ دلار به بازارهای چین عرضه خواهد شد. مشخصات دیگری فعلا از این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار