آشنایی با مشخصات P20 لایت هوآوی

0f28a822920f8a6a6911208ea203c002
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با مشخصات P20 لایت هوآوی

همانطور که می دانید شرکت هوآوی در نظر داشته تا بزودی نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود را به نام سری پی ۲۰ رونمایی کند. خانواده ای که در سه مدل لایت، پرو و استاندارد معرفی خواهد شد و باید آنها را گوشی های هوشمند خاصی دانست. به تازگی نسخه لایت پی ۲۰ هوآوی در یک خرده فروش لهستانی رویت شده که برخی از اطلاعات و طراحی آن لو رفته است.

البته پی ۲۰ لایت پایین ترین مدل خانواده پی ۲۰ بوده و یک مدل مقرون به صرفه محسوب می شود. به تازگی برخی مشخصات اسمارتفون لو رفته که در کنار طراحی اطلاعات کاملی پیرامون پی ۲۰ لایت هوآوی ارائه می دهد:

blankطراحی

پی ۲۰ لایت از صفحه نمایش FullView 2.0 بهره می برد که در حقیقت همان نمایشگر بی حاشیه است. با نسبت تصویر ۱۹:۹ و بریدگی نمایشگری در قسمت بالا شباهتی به آیفون ۱۰ اپل دارد. پوشش بدنه فلز و شیشه موجب شده تا این گوشی هوشمند پریمیومی به نظر برسد. البته این تلفن هوشمند یک پرچمدار است و بدیهی بوده که بدنه فلز و شیشه در آن بهره گرفته شود.

مشخصات پی ۲۰ لایت

شرکت هوآوی قصد داشته نمایشگر ۵.۸ اینچی FHD+ از نوع FullView 2.0 را به کار گیرد. پردازنده کایرین ۶۵۹ شش هسته ای، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق اسلات کارت اس دی و برخی دیگر، لیست مشخصات این مدل را کامل می کند.

blankدر بخش عقب دوربین دوگانه  ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی به کار گرفته شده و این در حالی است که دوربین سلفی از نوع ۱۶ مگاپیکسلی بوده که در قسمت بریدگی صفحه نمایش بالا قرار گرفته است. پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲، NFC، پورت میکرو USB، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، رابط کاربری EMUI 8 و رادیو FM اشاره کرد.

پی ۲۰ لایت دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بوده و تنها ۱۴۵ گرم وزن دارد. ابعاد ۱۴۸*۷۱*۷.۴ میلیمتری دیگر ویژگی محصول میان رده کمپانی هوآوی است. براساس خرده فروش لهستانی، پی ۲۰ لایت با قیمت ۴۶۹ دلار در رنگ مشکی، صورتی و آبی به فروش می رسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار