مشخصات کامل گلکسی A52S سامسونگ فاش شد

aeb80cfa6db6a11f37c53025b789e7e4
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ قصد دارد نسخه ی ارتقا یافته ی گوشی هوشمند A52 5G را با نام گلکسی A52S که به تراشه ای پر قدرت مجهز شده است را راهی بازار کند. با ما همراه شوید تا در ادامه در رابطه با این گوشی جدید سامسونگ اطلاعاتی را دریافت کنید.

سامسونگ برای تولید و عرضه گوشی گلکسی A52S و A52 5G از پردازنده های شرکت کوالکام بهره برده است با این تفاوت که در گلکسی A52S از تراشه ی پر قدرت تر اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده کرده است که بتواند عملکرد این گوشی را درحالت تک هسته ای و چند هسته ای تا ۱۵ درصد بهبود بخشد. طبق گزارشات منتشر شده این گوشی در بازار دیجیتال اروپا با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۶ گیگابایت رم و در بازار جهانی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

مشخصات کامل گلکسی A52Sصفحه نمایش گوشی گلکسی A52S سوپر امولد ۶.۵ اینچی  فول اچ ادی پلاس است که با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل عرضه می شود. در قسمت بالا و وسط این نمایشگر دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در حفره ای دایره ای شکل تعبیه شده است. در پنل پشتی گوشی یک ماژول مستطیلی شکل قرار دارد که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f1.8 به همراه لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی آماده ثبت تصاویر با کیفیت هستند. این نکته نیز قابل ذکر است که دستگاه مذکور این امکان را دارد که ویدئو ها را با وضوح ۴k ثبت و ضبط کند.

گلکسی A52S انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری دریافت می کند که ضمن آن از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز برخوردار است. سیستم عامل این دستگاه جدید سامسونگ اندروید ۱۱ است که مجهز به رابط کاربری One UI 3.1 در دسترس کاربران قرار می گیرد. از مشخصات دیگر این موبایل تازه نفس سامسونگ دارا بودن گواهی IP67 است که وجود آن به معنای مقاومت دستگاه در مقابل آب و گرد و غبار است. پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث ۵.۰، اسلات کارت microSD و پورت USB-C نیز از ویژگی های مهم این دستگاه محسوب می شود. کره ای ها این دستگاه را در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و بنفش طراحی کرده اند که به زودی وارد بازار خواهد شد.

طبق گزارشات منتشر شده و نقل قول هایی که از سران کمپانی سامسونگ وجود دارد فعلا گوشی گلکسی A52s 5G در بازار اروپا و با قیمت ۵۳۰ دلار عرضه خواهد شد و در باب عرضه ی  این دستگاه و قیمت آن در بازار جهانی خبری منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار