هواوی Mate X به همراه صفحه نمایش تاشو و سوپر شارژ ۵۵ وات می‌آید

f1ed153e1e1f6549c738bdb570a734d5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ممکن است پیش از این تیزری را با این مضمون دیده باشید، اما حالا این یک اتفاق کاملا رسمی است. شرکت هواوی دستگاهی را به همراه یک نمایشگر تاشو معرفی کرده است که آن را Mate X می‌نامد. هواوی این دستگاه را به اینترنت ۵G مجهز کرده است، و این کار را به وسیله‌ی مودم Baolong 5000 خود انجام داده است. این شرکت ادعا می‌کند که Mate X یکی از سریعترین گوشی های ۵G در جهان است.

Mate X

Mate X  دارای ۵۵ وات سوپر شارژ است که به شارژ شدن هرچه سریعتر آن کمک می‌کند،‌ هواوی گفته است که این دستگاه می‌تواند در حدود نیم ساعت بیشتر ۸۵٪ شارژ شود.

با توجه به داشت صفحه نمایش تاشو شما می‌توانید از Mate X در دو حالت تبلت مود و حالت گوشی هوشمند بهره ببرید. سایز Mate X در حالت تبلت مود ۸.۰ اینچ بوده و رزولوشن آن برابر با ۲۲۰۰ * ۲۴۸۰ پیکسل است. در حالی که در مود گوشی هوشمند سایزی برابر با ۶.۶ اینچ و رزولوشنی معادل ۱۱۴۸ * ۲۴۸۰ پیکسل دارد.

شرکت هواوی بر روی این دستگاه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری تعبیه کرده است که از طریق یک پورت C شارژ می‌شود. در قسمت کناری آن دکمه‌ی پاور تعبیه شده است که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز استفاده می‌شود. پشت صفحه‌ی نمایش این دستگاه مانند یک صفحه‌ی ثانویه عمل می‌کند و در هنگام رفتن به حالت تبلت مود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیش از این شایعاتی درمورد تعداد دوربین های  Mate X وجود داشت که ادعا می‌کرد این دستگاه به همراه چهار دوربین خواهد آمد. اما در حال حاضر نسخه‌های دمو تنها سه دوربین را به نمایش می‌گذارند که البته اطلاعاتی درمورد آن ها در دست نیست. تنها چیزی که می‌توان فهمید این است که دوربین های آن به لنز  Leica  مجهز هستند. (با توجه به آرم Leica روی بدنه‌ی دستگاه)

قیمت

هواوی Mate X در اواسط سال ۲۰۱۹ با قیمت ۲،۲۹۹ یورو (یعنی حدود ۲۶۰۰ دلار) و تنها در یک رنگ آبی به بازار عرضه خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار