انتشار اطلاعاتی از میت ۲۰ پرو هوآوی

33d1de47780efc41dde39ec6a8587632
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعاتی از میت ۲۰ پرو هوآوی

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را عرضه می دارد. در حالی که تاکنون چند اسمارتفون جدید از این کمپانی مشاهده شد، به تازگی اطلاعاتی درباره فبلت آخر سال کمپانی به بیرون درز کرد.

همانند سری پی، هوآوی می خواهد سری میت را نیز به عنوان میت ۲۰ با مشخصات قابل توجه و سخت افزاری قدرتمندتر از سری پی معرفی کند. در جدیدترین گزارش آمده میت ۲۰ پرو با نمایشگر منعطف ۶.۹ اینچی OLED همراست.

این در حالی بوده که آیفون ایکس پلاس با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED از راه می رسد. در حالی که پیشتر شایعه شد نوامبر امسال هوآوی اسمارتفون منعطفی را عرضه می دارد، به نظر می رسد این گوشی هوشمند همان میت ۲۰ پرو می باشد.

تولید پنل OLED همچنان با مشکلاتی رو به رو است و این پنل در کارخانه ۶th-gen اخیرا سرمایه گذاری شده به تولید می رسد. سری میت ۲۰ هوآوی با مشخصات بهتری در مقایسه با پی ۲۰ از راه می رسند و تاکنون شرکت هوآوی سعی کرده ویژگی های قابل توجهی را برای پرچمداران خود در نظر گیرد.

هوآوی همچون سال گذشته میت RS را نیز که با همکاری پورش دیزاین طراحی و توسعه پیدا می کند، معرفی خواهد کرد. نسخه های پورش دیزاین همیشه گران ترین هستند و با هزینه بالایی می توان آنها را خریداری کرد.

برای سال ۲۰۱۸ در کنار میت ۲۰ نسخه میت RS منحصربفرد را شاهد خواهیم بود که تجربه کاربری قابل توجهی فراهم می آورد. به هر حال جزئیات کافی نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا هوآوی بزودی جزئیات بیشتری در اختیار قرار دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار