همکاری BOE با هوآوی برای ساخت پنل نمایشگر میت ۲۰ پرو

c483efffee287d70e6e2a28d49fd4148
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی پیشتر از نسل جدید گوشی هوشمند میت رونمایی کرده که به عنوان سری میت ۲۰ شناخته می شود. اسمارتفون هایی که در چهار مدل میت ۲۰، میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ پورش دیزاین رونمایی شدند.

در این بین مدل میت ۲۰ پرو یک تلفن هوشمند برجسته ای است که از مشخصات و ویژگی های بزرگی بهره می برد. دو اسمارتفون میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو دارای تفاوت های مختلفی هستند که از جمله باید به نوع نمایشگر پرداخت.

هوآوی در میت ۲۰ پرو از نمایشگر کوچکتر، باکیفیت تر و پروضوج تر بهره گرفته تا موردتوجه قرار گیرد. در حالی که این روزها شرکت ها دست به دامان ال جی و سامسونگ برای تامین پنل نمایشگر می شوند اما هوآوی تصمیم گرفت با شرکت دیگری همکاری کند.

براساس گزارش ها هوآوی با همکاری کمپانی چینی BOE، نمایشگر اولد میت ۲۰ پرو را تامین کرد. دقیقا کیفیت این نمایشگر مشخص نیست اما اگر بتواند موردقبول واقع شود، بدون شک BOE می تواند یکی از تولیدکنندگان نمایشگر برای سایر تلفن های هوشمند باشد.

در حالی که میت ۲۰ نمایشگر ای پی اس ال سی دی داشته باقی مدل ها یعنی میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ پورش دیزاین به پنل اولد مجهز هستند و اسمارتفون رده بالاتری به شمار می روند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار