آشنایی با Y6 2018 هوآوی/ میان رده خوش قیمت

3e31683fdae3ce81d8b9e6e98db3ba20
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با Y6 2018 هوآوی/ میان رده خوش قیمت

شرکت چینی هوآوی هر سال به معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود می پردازد که هر یک با ویژگی های خاص خود همراه هستند و تجربه کاربری لذت بخشی را برای کاربر فراهم می آورند. جدیدترین محصول اخیرا معرفی شده چینی ها Y6 2018 بوده که تاکنون فروش مطلوبی به دنبال داشته و هوآوی نیز مدل جدیدی از آن را معرفی کرده است.

اسمارتفونی که ویژگی های قابلی برای آن در نظر گرفته شده و بزودی روانه بازار خواهد شد. در این مطلب قصد داریم با Y6 2018 آشنایی پیدا کنیم و مشخص شود آیا محصول ایده آلی برای خرید است یا خیر:

طراحی و ساخت

Y6 2018 در طراحی همانند مدل های پیشین بوده و بدنه پلاستیکی به جای فلز برای آن در نظر گرفته شده تا بتواند با قیمت مطلوبی عرضه شود. اسمارتفون هایی با بدنه فلزی عمدتا هزینه خرید بالایی دارند و در این میان گوشی هوشمند موردبحث یک محصول قابل توجه بوده که برای تهیه آن نباید مبلغ بزرگی در نظر گرفت. طراحی ظاهری آن معمولی بوده و مشخص است که با یک مدل پریمیومی و رده بالا رو به رو نیستید. همانطور که خانواده میت پرچمداران قابل هوآوی بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کنند. این مدل نیز با ساختار میان رده محصولی کارآمد از هوآوی محسوب می شود.

صفحه نمایش

Y6 2018 به نمایشگر ۵.۷ اینچی ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسلی HD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹ و تراکم پیکسلی ۲۸۲ppi مجهز است. این نمایشگر کیفیت تصویر بالایی داشته و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. شرکت هوآوی برای میان رده Y6 2018 خود در بخش صفحه نمایش کیفیت بالایی قائل شده و از این رو می توان انتظارات بسیاری داشت و کیفیت تصویر پروضوحی را شاهد بود. در این بین رضایت بخش بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

blankسخت افزار

اسمارتفون Y6 2018 هوآوی به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز بوده که در کنار حافظه رم ۲ گیگابایتی و تراشه گرافیکی Adreno 308 می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. بی شک هوآوی را می توان در بخش تولید گوشی های هوشمند میان رده یک برند بزرگ پنداشت و Y6 2018 نیز محصول جدید و کاربردی به شمار می رود که در نوع خود بی نظیر است. بنابراین کار با این میان رده با چنین مشخصه هایی مطلوب خواهد بود.

دوربین

در بخش دوربین هوآوی Y6 2018 را به سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز ساخته که پیکربندی معمولی محسوب شده و نمی توان انتظارات بسیاری داشت. برند چینی  همیشه سعی داشته دوربین قدرتمندی را در محصولات خود قرار دهد. بی شک Y6 2018 در زمینه دوربین اسمارتفونی قابل قبول و بزرگ بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد.

باتری

پک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای اسمارتفونی چون Y6 2018 مناسب و کافی بوده زیرا مشخصات بزرگی در نظر گرفته نشده و چنین باتری می تواند انرژی موردنیاز را تامین سازد. عمر باتری با Y6 2018 مطلوب بوده اما برای تجربه کاربری بهتر بایستی پرچمداری را انتخاب کنید تا فوق العاده باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار