هوآوی Y9 2018 معرفی شد

348b8bb0baa1e89c8d8e4c66fd47f880
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هوآوی Y9 2018 معرفی شد

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند که به مشخصات قابلی مجهز هستند و با قیمتی مناسب دردسترس مشتریان خود قرار می گیرند. در این میان باید سری Y اشاره کرد که میان رده اقتصادی محسوب شده و طراحی قابل توجهی دارند. به تازگی گوشی هوشمند جدید Y9 هوآوی معرفی شده که آن را در رنگ های آبی، بژ و مشکی نشان می دهد و شباهتی به نسل قبل نداشته زیرا از صفحه نمایش بی حاشیه بهره می برد و باید آن را دیوایسی قابل توجه دانست. تاکنون شایعات خاصی پیرامون Y9 هوآوی منتشر نشده و در نهایت شرکت چینی تصمیم گرفت بدون هیچ شایعه ای معرفی انجام دهد.

blankالبته پیشتر اوان بلس توییتر از افشاکنندگان صنعت تصاویر این گوشی هوشمند ۴G را منتشر کرده و کمپانی چینی نیز قصد داشته آن را ۱۵ مارس روانه بازار تایلند کند. با نمایشگر بی حاشیه به نظر می رسد Y9 تلفن هوشمند خوش ظاهری بوده و می تواند در کنار مشخصاتی مناسب نظر همگان را به خود جلب کند، بخصوص افرادی که قصد دارند محصولی خوش قیمت را تهیه کنند می توانند به Y9 اکتفا داشته باشند و آن را گوشی هوشمندی کارآمد بدانند. در قسمت عقب گوشی هوشمند دوربین دوگانه جای گرفته و سنسور اثرانگشت نیز مشاهده می شود. یک فلاش LED نیز در کنار دوربین دوگانه عمودی جای گرفته تا نورپردازی مناسبی برای افراد رقم زند. همچنین خطوط آنتن در قسمت بالا و پایین آن کشیده شده و شباهتی به آیفون ۷ پیدا کرده است.

از مشخصات این مدل براساس گزارش های قبلی باید به صفحه نمایش ۵.۹۳ اینچی ۱۸:۹ با کیفیت Full HD+ ، پردازنده میان رده کایرین ۶۵۹، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت و برخی دیگر اشاره داشت. دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری از ویژگی های محصول جدید است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار