گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از راه می رسد

36cf05c0e868817d95a8b59bd884265c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گرچه توجه به گوشی های تاشوی نسل جدید کمتر گوشی های هوشمند معمولی است، اما کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند تلاش کرده اند در میدان رقابتی از تولید چنین گوشی هایی عقب نمانند. گلکسی زد فود که پیش از این خانواده کوچک آن معرفی شده بود، اکنون با عضو جدید دوباره بر سر زبان ها افتاده است. گلکسی زد فولد ۳ با شارژ ۲۵ واتی معرفی شده است، البته که این امکان قبلا در مدل قدیمی تر گلکسی زد فولد ۲ نیز مشاهده شده بود. اما ابن احتمال وجود دارد که از فناوری سریع تری برخوردار باشد.

از آنجایی که این مدل ها دارای دو باتری هستند با اطلاعات درز کرده گمان می رود با باتری ۲۲۱۵ و ۲۰۶۰ میلی آمپر به بازار عرضه شود، البته که کره ای ها در این صورت ظرفیت این دو باتری را ۴۴۰۰ میلی امپر اعلام خواهند کرد.

گلکسی زد فولد 3

آنچه در این گوشی بسیار هیجان انگیز است، احتمال استفاده از تراشه نسل جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ است با این حال ممکن است تا زمان عرضه این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و یا پرو نیز رونمایی شوند.

سامسونگ در مدل قدیمی تر از نمایشگر ۶.۲۳ اینچ بهره برده بود. اما این مدل را در ابعاد کوچکتری عرضه خواهد کرد. نمایشگر مدل جدید احتمالا ۵.۴ اینچ باشد که البته به لحاظ کیفیت تصویر فرقی با مدل قدیمی تر ندارد. نمایشگر داخلی این اسماتفون جدید نیز با توجه به ابعادی که دارد ۷.۵ اینچ خواهد بود که با محافظ نسل جدید UTG پوشیده شده است.

طبیعی است که پرچمداران از بهترین امکانات برخوردار باشند، سامسونگ نیز این گوشی را به همراه استاندارد IP عرضه خواهد کرد. نکته قابل توجه احتمال همراهی قلم لمسی با سری S سامسونگ است که نشان می دهد گلکسی زد فولد ۳ بعد از گلکسی S21 اولترا دومین گوشی از سری S با قلم لمسی است. با وجود اینکه سری گلکسی اس ۲۱ بدون شارژر روانه بازار شد اما احتمال می رود که این مهمان تازه وارد از این امکان بهره مند باشد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار