کروم بوک های جدید اچ پی جذاب و کاربردی

2a2392f6666449b65049b3fab1c88cf1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت HP از کمپانی های فعالی محسوب می شود که هر سال به معرفی نسل جدیدی از دیوایس های خود می پردازد. در سال ۲۰۱۹ محصولات متعددی توسط این کمپانی معرفی خواهد شد و حال نوبت به دو مدل کروم بوک آموزشی رسیده است.

کروم بوک های جدید اچ پی با هدف آموزشی معرفی شدند و از امتیاز MIL-STD-810G برای سطح دوام بالا برخوردار هستند. یکی از ویژگی های برجسته آنها صفحه کلید فوق العاده مقاوم است که تجربه کاربری خوبی رقم می زند.

نسخه اول Chromebook x360 11 G2 Education Edition نام دارد که به صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS لمسی با وضوح ۱۳۶۶*۷۶۸ پیکسلی مجهز است. صفحه نمایشی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه که با پشتیبانی قلم Wacom EMR تجربه کاربری خوبی رقم خواهد زد.

این کروم بوک از پردازنده دو هسته ای Celeron N4000 یا چهار هسته ای N4100 با حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی فلش قدرت می گیرد. با عمر باتری ۱۱.۵ ساعته و وزن ۱.۴۷ کیلوگرمی محصولی کارآمد است.

دیگر کروم بوک معرفی شده Chromebook 11 G7 EE نام دارد. این مدل با صفحه نمایش ۱۱ اینچی لمسی IPS اما چرخش ۱۸۰ درجه یک مدل رده پایین تر است. نسخه غیرلمسی این کروم بوک عمر باتری  بیش از ۱۳ ساعته را رقم می زند. هر دو دستگاه به پورت USB-C ، یک USB-A ، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و اسلات کارت اس دی مجهز است. Chromebook x360 11 G2 EE و ۱۱ G7 EE از آوریل عرضه می شوند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار