Honor 10 Lite معرفی شد

7b535c2ccc1d28f1b6cae899a7b82278
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی علاوه بر محصولات خود، از برند آنر نیز برخوردار است. برندی که به عنوان زیرمجموعه این شرکت چینی محسوب شده و تاکنون اسمارتفون های مختلفی را معرفی و عرضه کرده است. در این بین کمپانی چینی به تازگی یک میان رده خوش استایل جدیدی به نام Honor 10 Lite رونمایی کرد.

آنر ۱۰ لایت از صفحه نمایش ناچ بهره می برد و مشخصات ایده آلی توسط هوآوی برای آن در نظر گرفته شد. از مشخصات کلیدی آن باید به ۶.۲۱ اینچی Full HD+ 19:5:9 ، پردازنده کایرین ۷۱۰ هشت هسته ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی ARM Mali-G51 MP4، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، پشتیبانی از دو سیم کارت، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری و چندی دیگر اشاره کرد.

در دیگر ویژگی ها می توان به پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE, Wi-Fi 802.11 ac (2.4GHz + 5GHz), Bluetooth 4.2 LE, GPS + GLONASS اشاره کرد که موجب می شود محصول کمپانی آنر عملکرد ارتباطی سریع و به روزی داشته باشد.

ابعاد آنر ۱۰ لایت ۱۵۴*۷۴*۷.۹ میلیمتری می باشد و وزن آن ۱۶۲ گرم است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت آنر مراجعه کنید. گفتنیست این گوشی هوشمند در رنگ سیاه نیمه شب، سفید و آبی با قیمت ۲۷۳ دلار عرضه می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار