هواوی آنر ۸ اس را به عنوان گوشی پایین رده معرفی کرد

23ad7867039a6c688bef9adffed3bdbd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی به کمک ساب برند آنر آخرین گوشی اقتصادی خود را با نام آنر ۸ اس معرفی کرد، ما همین دو هفته پیش بود که شاهد درزهایی از مشخصات و تصاویر این دستگاه بودیم (این مشخصات تغییری نکرده‌اند). این دستگاه در قسمت پشتی خود دارای یک بافت منحصر به فرد دو بعدی است که از جنس پلاستیک می‌باشد.

آنر ۸ اس به دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع ال سی دی است که دارای کیفیت اچ دی پلاس می‌‌باشد و از طراحی ناتچ قطره‌ای بهره می‌برد که درون آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی این دستگاه به عنوان تنها ابزار احراز هویت بیومتریک کاربرد دارد، چرا که آنر ۸ اس فاقد حسگر اثرانگشت است.

بر روی پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین تک با لنز ۱۳ مگاپیکسلی از نوع PDAF هستیم که دارای دیافراگم F/1.8 است و در زیر آن یک فلش LED تعبیه شده است.

قلب تپنده‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی هلیو ای ۲۲ تشکیل می‌دهد که در کنار رم ۲ گیگابایتی آن خودنمایی می‌کند. در حالت پیش فرض آنر ۸ اس دارای حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است که شما می‌توانید آن را با استفاده از میکرو اس دی افزایش دهید.

آنر ۸ اس انرژی خود را از طریق یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که دارای ورودی میکرو USB است و جک ۳.۵ میلی متری هدفون در آن هنوز حفظ شده است. آنر ۸ اس رابط کاربری MIUI 9 را اجرا می‌کند که بر اساس اندروید پای است و برچسب قیمتی برابر با ۱۳۰ دلار دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار