Honor Magic V اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل یک، رسما معرفی شد

99827d6717e35d9d6a474022a6c92416
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از مدت‌ها انتظار و شایعات فراوان بالاخره گوشی تاشو Honor Magic V در تاریخ ۱۰ ژانویه به طور رسمی معرفی شد. این گوشی اولین گوشی تاشو هوشمند است که به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده است. در گوشی آنر مجیک V شاهد نمایشگر داخلی ۷.۹ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۴۵ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستیم که از روشنایی ۱۰۰۰ نیتس بهره می‌برد.

در مورد ابعاد نمایشگر بیرونی آنر مجیک V  باید بگوییم که مانند ابعاد یک گوشی هوشمند معمولی است تایپ کردن و سایر کارهای روزمره را به‌سادگی انجام می‌دهد. Honor  در مورد کاربردی بودن نمایشگر بیرونی آنر مجیک V و ابعاد مناسب آن تاکید بسیاری داشته است و حتی ادعا کرده که در مقایسه با گلکسی زد فولد ۳ عملکرد بهتری خواهد داشت.

نمایشگر داخلی ۷.۹ اینچی آنر مجیک V  از نوع  Foldable OLED بوده و از رزولوشن ۲۲۷۲*۱۹۸۴ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از HDR10+ و فناوری رنگ ده بیتی پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن نیز به ۸۰۰ نیتس می‌رسد. به‌علاوه، جدیدترین پرچمدار آنر موفق به کسب گواهی IMAX Enhanced شده است که خبر از عملکرد عالی این نمایشگر می‌دهد.

دوربین Honor Magic V

دوربین Honor Magic V

 

سایر مشخصات Honor Magic V

در پنل پشتی این گوشی تاشو دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد که نکته مثبت آن به‌حساب می‌آید. مشخصات دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارای لنز ۲۳ میلی‌متری، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۱۳ میلی‌متری و دوربین طیف رنگی ۵۰ مگاپیکسلی است. همچنین در پنل جلویی شاهد ۲ دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی به‌صورت ناچ حفره در دو نمایشگر بیرونی و داخلی آنر مجیک V هستیم.
در بخش سخت‌افزار این گوشی، دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را با رم ۱۲ گیگابایت مشاهده می‌کنیم.
منبع تغذیه Honor Magic V باتری ۴۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۶ واتی خواهد بود. بنا بر ادعای آنر،شارژر این گوشی می‌تواند مجیک V را در عرض ۱۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند. بخش نرم‌افزار این پرچمدار آنر دارای اندروید ۱۲ بر پایه رابط کاربری MagicUI 6 خواهد بود.

رنگ بندی آنر مجیک V

رنگ بندی آنر مجیک V

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک V در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد. برچسب قیمتی نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۵۷۰ دلار و قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی ۱۷۲۵ دلار خواهد بود. فروش رسمی این گوشی از ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) در چین آغاز خواهد شد؛ اما طبق اخبار به‌دست‌آمده این کمپانی هنوز تصمیمی برای عرضه پرچمدار خود در خارج از چین نگرفته است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار