تصاویری از تبلت میانرده سامسونگ با نام A8 2021 افشا شد

5742a79512b7ce0e9e8ef5969ae7103a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کره ای ها رندر های جدید تب A8 مربوط به نسخه ی ۲۰۲۱ را منتشر کرده اند، مضاف بر این یک منبع موثق به بیان برخی از مشخصات این تبلت پرداخته است که در ادامه بازگو خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

Onleaks در رندرها و مشخصاتی که ارائه داده است توانسته به خوبی طراحی گلکسی A8 2021 را به نمایش بگذارد. اینگونه که مشخص است این دستگاه همچون تبلت های دیگر با فرم مستطیلی شکل و در ابعاد ۲۴۶.۷ در ۱۶۱.۸ در ۶.۹ میلی متر ساخته شده است. نمایشگر این تبلت ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در هر چهار طرف نمایشگر حاشیه های به نسب زیاد و قابل توجهی به چشم می آید که دوربین سلفی دستگاه مذکور را بر روی حاشیه سمت راست تعبیه کرده اند. بر روی پنل پشتی یک لنز دوربین ۸ مگا پیکسلی وجود دارد که لوگوی کمپانی سامسونگ نیز در کنار آن خودنمایی می کند.

اینگونه که از تصاویر منتشر شده از این تب مشخص است، در بالای آن دو اسپیکر به همراه میکروفون وجود دارد، این در حالی است که یک میکروفون و دو اسپیکر نیز در پایین دستگاه دیده می شود که در کنار آن ها جک هدفون ۳.۵ میلی متری و درگاه USB Type-c قرار دارند. این نیز گفتنی است که سیستم اسپیکر ۴ گانه این تبلت از تکنولوژی دالبی اتموس بهره می برد. سامسونگ دکمه های تنظیم صدا و پاور را در سمت راست این دستگاه تعبیه کرده  لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که سنسور اثر انگشت بر روی همین دکمه قرار گرفته است.

با توجه به نقل قول های زیادی که وجود دارد کمپانی سامسونگ قصد دارد گلکسی تب A8 2021 را در نسخه ی WiFi  و LTE در دسترس کاربران قرار دهد. همانگونه که مطلع هستید سری قبلی این تبلت که همان A7 است از دستگاه های میان رده به شمار می آمد که حالا قرار است سامسونگ با اعمال یک سری از تغییرات بر روی آن A8 را راهی بازار کند. کمپانی مذکور تا به این زمان هیچگونه اطلاعاتی در باب قیمت فروش و حتی زمان عرضه ی این دستگاه بیان نکرده است، بنابراین باید منتظر بمانیم که در ضمن بیان مشخصات بیشتر و دقیق تر اطلاعاتی در باب قیمت و زمان عرضه ی آن منتشر شود.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار