سامسونگ گلکسی M31s در راه است!

4dfd6e3ebcd18ebb5abf5e0d8f7343bb
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اخبار منتشر شده از یکی از مهمترین سایت های معرفی محصولات دیجتال، جانشین سامسونگ گلکسی M31 به نام M31s در راه است . مشخصاتی از این محصول که در تاریخ ۳۰ زوئیه به بازار می آید به دست آمده که در ادامه می خوانید:

مشخصات سامسونگ گلکسی M31s

نمایشگر ام ۳۱ اس

روی صفحه نمایشگر این مدل از جدید ترین محصولات سری M سامسونگ، از یک ناچ قطره ای برای قرار گیری دوربین سلفی استفاده شده است. این درحالی است که سامسونگ در مدل های گذشته این زیر برند از این نوع ناچ برای تعبیه جایگاه دوربین سلفی استفاده نکرد است.

فناوری نمایشگر M31s از نوع SAMOLED و +FHD بوده، اما از میزان ضخامت این صفحه نمایش هنوز اطلاعات مشخصی در دست نیست.

ام 31 اس m31s

دوربین ام ۳۱ اس

سامسونگ برای این دستگاه میانرده خود نیز از فناوری دوربین های چندگانه بهره برده. در واقع پنل پشتی M31s میزبان یک ماژول مستطیلی شکل است که در آن چهار لنز برای ساخت دوربین این دستگاه استفاد شده . لنز اصلی این دوربین را سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل داده که عملکر Single دارد. بنابراین، این امکان را برای کاربران فراهم می کند که به شکل همزمان چندین عکس و فیلم را ثبت کنند. ناگفته نماند که در این ماژول یک فلش LED نیز تعبیه شده است.

باتری ام ۳۱ اس

آنچه موجب شباهت این مدل با مدل M31 می شود باتری قدرتمند آن است. در واقع M31 نیز با همین ویژگی معرفی شده بود. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه موجب شده که به عنوان اصلی ترین نقطه قوت M31s شناخته شود. با ظرفیت بالای این باتری کاربران می توانند بی هیچ نگرانی ای از خالی شدن سریع باتری به کار با این اسمارتفون جذاب بپردازند.

مضاف بر این که این باتری مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ۲۵ واتی بوده و از شارژ معکوس نیز بهره مند است. این بدین معناست که گوشی شما مانند یک پاور بانک برای شارژ دیگر وسایل دیجتالی کار خواهد کرد.

از تصویر پنل پشتی این اسمارتفون دریافت می شود که به حسگر اثر انگشت در قاب پشتی مجهز نشده است، بنابراین انتظار می رود که این حسگر روی پنل اصلی قرار گرفته باشد.

ام 31 اس m31s

پردازنده و حافظه ام ۳۱ اس

مغز متفکر این دستگاه به یک تراشه Exynos 9611 سپرده شده که گرچه با برداران پرچمدار این برند همخوانی ندارد، اما در نوع خود یک پردازنده قدرتمند برای یک میانرده شناخته می شود.

حافظه ۶ گیگابایت رم در کنار این تراشه می تواند نیاز کاربر را برای ذخیره سازی فایل های حجیم مرتفع سازد. ناگفته نماند که بر اساس داده های این سایت ام ۳۱ اس در دو نسخه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سیستم عامل این دستگاه نیز از نوع اندروید ۱۰ است که به عنوان بهترین سیستم عامل موجود شناخته می شود.

گمانه زنی ها نشان می دهد که این محصول با قیمت ۲۰۰۰۰INR  عرضه خواهد شد.

منبع: GSMARENA

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار