راهنمای استفاده از لینکدین (LinkedIn)

b01576b90f56ba316ca9001391d38092
زمان مطالعه: 16 دقیقه
زمان مطالعه : ۱۴ دقیقه

با مطالعه این راهنما نکات مهمی در باره ی استفاده از لینکدین برای شبکه های حرفه ای، تجارت و بازاریابی کشف کنید. آیا می دانید LinkedIn دارای بیش از ۶۶۰ میلیون کاربر در سراسر جهان است؟ به این معنا که صحنه ی یکی از برترین شبکه های اجتماعی امروز است.

blank

حال یک سوال مهم: آیا تجارت شما با استفاده از LinkedIn، در جهت ارتقاء سطح آگاهی از برند، ایجاد شبکه شما، تقویت پیشبرد و تبدیل، افزایش درآمد و موارد دیگر توانایی دارد؟
LinkedIn و شبکه های اجتماعی جدیدی که دائماً پدید می آیند، پلتفرم هایی هستند که اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرد. اما واقعیت این است که، LinkedIn می تواند بسیار قدرتمندتر باشد، به ویژه هنگامی که شما از تمام ویژگی های پنهان این پلتفرم آگاه هستید. تقریبا به اندازه آنچه شایسته اش هست مورد توجه قرار نمی گیرد.

این راهنما پر از نکات مربوط به استفاده از لینکدین است که می توانید بلافاصله اجرای آن را شروع نمایید تا به شما در یادگیری نحوه استفاده از این بستر برای بهبود آگاهی، به اشتراک گذاری محتوای بازاریابی و رشد کسب و کار تان کمک کند.

بازاریابی LinkedIn چیست؟

بازاریابی LinkedIn فرآیند استفاده از لینکدین برای ایجاد اتصالات و پیوندها، بهبود و افزایش آگاهی از برند، تقویت روابط و مشاغل تجاری، به اشتراک گذاری محتوا و هدایت ترافیک به وب سایت شما می باشد.
LinkedIn به دلیل اینکه تا چه اندازه می تواند در گسترش شبکه های حرفه ای موثر باشد، بخشی جدایی ناپذیر بسیاری از استراتژی های بازاریابی در تجارت موفق محسوب می گردد. هنگامی که از LinkedIn برای بازاریابی مشاغل خود استفاده می نمایید، شما به ویژگی های مفید مرتبط با تجزیه و تحلیل، اتصالات و ایجاد مارک تجاری دسترسی پیدا می کنید. (نگران نباشید، همه اینها را به صورت عمیق تر بررسی خواهیم کرد.)

blank

درباره LinkedIn:

LinkedIn در سال ۲۰۰۳ راه اندازی  و در درجه اول به ایجاد و اشتراک گذاری شبکه های شغلی مربوط است. این بستر شما را قادر می سازد تا با سایر متخصصان از جمله همکاران، کارفرمایان بالقوه، شرکای تجاری، رقبا، کارمندان جدید و مشتریان ارتباط برقرار کرده و پست هایتان را به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که شغل داشتن در LinkedIn بسیار تاثیرگذار می باشد. این پلتفرم ابزاری فوق العاده برای بازاریابی محسوب می گردد. اکنون راه های مختلف استفاده از LinkedIn را برای بازاریابی و رشد کسب و کارتان مرور می کنیم.

بهترین روش های بازاریابی LinkedIn:

استفاده از لینکدین به شما امکان می دهد تا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، تخصص خود را از طریق محتواهای فکری به اشتراک بگذارید و شبکه خود را رشد دهید. همچنین یک روش عالی برای بازاریابی در شغل ها و جذب استعدادهای جدید برای شرکت شما می باشد. اینها فقط برخی از دلایلی است که باعث می شود LinkedIn یک بستر ایده آل برای همه مشاغل باشد تا بتوانند از طریق آن بازاریابی کنند.

در زیر، ما بهترین روشهای بازاریابی LinkedIn و برخی راه حل های مؤثر برای استفاده از این پلتفرم را پوشش خواهیم داد. این ۲۸ روش و مراحل را می توان متناسب با نیازهای شما تنظیم نمود، بدون توجه به اندازه صنعتها و مشاغل، خواه یک صفحه شخصی LinkedIn، خواه یک صفحه کسب و کار یا هر دو، را می توانید داشته باشید.
با این حال، برخی از نکاتی را که می خواهیم به آنها بپردازیم، برای کسب و کارهایی که به دنبال افزایش آگاهی از برند هستند مفیدتر می باشند و همچنین متوجه خواهید شد به اشتراک گذاشتن سایر مطالب بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال جذب و استخدام استعدادهای جدید هستند.

۱. URL خود را سفارشی کنید
۲. یک عکس پس زمینه LinkedIn به پروفایل خود اضافه نمایید
۳. یک نشان ProFinder به نمایه خود اضافه کنید
۴. از پروفایل وبلاگ و وب سایت، در نمایه LinkedIn خود استفاده کنید
۵. موتور جستجو مشخصات LinkedIn شما را بهینه می کند
۶. بخش های نمایه خود را اضافه، حذف و تنظیم مجدد نمایید
۷. از جستجوهای ذخیره شده و هشدارهای جستجو در قسمت استخدام کننده استفاده کنید
۸. فرصت های شغلی را لیست کرده و استعدادهای جدید را با پست های کاری LinkedIn استخدام کنید
۹. از تأییدهای LinkedIn استفاده کنید
۱۰. برای ارسال پیام به افرادی که به آنها وصل نشده اید از Open Profile استفاده کنید
۱۱. به روزرسانی های شبکه خود را بررسی کنید و یا خود را به اشتراک بگذارید
۱۲. قابل شناسایی باشید
۱۳. بررسی کنید چه کسی نمایه LinkedIn شما را مشاهده کرده است
۱۴. اتصالات صادراتی
۱۵. اتصالات خود را برای رشد شبکه حرفه ای خود سفارشی کنید
۱۶. به گروههای LinkedIn بپیوندید
۱۷. گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید
۱۸. با گروه LinkedIn خود ارتباط برقرار کنید
۱۹. به روزرسانی های وضعیت LinkedIn خود را در توییتر به اشتراک بگذارید
۲۰. در به روزرسانی های وضعیت خود از mentions بهره ببرید
۲۱. صفحه شرکت LinkedIn خود را بهینه کنید
۲۲. صفحات ویترین LinkedIn ایجاد کنید
۲۳. به روزرسانی های وضعیت شرکت را ارسال کرده و آنها را مورد هدف قرار دهید
۲۴. منابع بازاریابی محتوا LinkedIn و منابع محتوا را دنبال کنید
۲۵. با محتوای حمایت شده و تبلیغات بومی LinkedIn آزمایش کنید
۲۶. به اشتراک گذاشتن محتوا از طریق پلتفرم LinkedIn
۲۷. دکمه ای را به وب سایت خود اضافه کنید
۲۸. عملکرد بازاریابی LinkedIn خود را تجزیه و تحلیل کنید

blank

بازاریابی را در لینکدین شروع کنید

آیا برای آغاز بازاریابی تجارت خود در LinkedIn آماده هستید؟
با توجه به روزرسانی ها و افزودنی های بسیاری که در LinkedIn از زمان راه اندازی آن تا به حال وجود دارد، ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چگونه این شبکه همچنان خود را به عنوان یک منبع و بستر یکپارچه برای بازاریاب ها، متقاضیان کار، جویای نامزدها و سایر حرفه ها تبدیل می کند. بازاریابی در LinkedIn را آغاز نمایید، با تست بهترین روشهایی که بیشترین حس را برای تجارت شما ایجاد می کند.

ورود به سایت LinkedIn بدان معنی است که شما جزئی از بزرگترین شبکه های حرفه ای آنلاین در جهان هستید. در اینجا به دنبال راهنمایی هایی مفید برای استفاده از LinkedIn، به خصوص هنگام جستجوی کار باشید. LinkedIn به شما کمک می کند تا یک پروفایل آنلاین را که می توانید برای ساختن یک شبکه حرفه ای بکار ببرید را ایجاد و نگهداری کنید.

۱۰ مرحله برای ساخت شبکه LinkedIn شما: هرچه بیشتر کار کنید، مخاطبین بیشتری در شبکه LinkedIn خود خواهید داشت! اگر می خواهید شبکه LinkedIn خود را بسازید و گسترش دهید، این مراحل را دنبال کنید:

  1. نمایه LinkedIn خود را کاملاً پر کنید.
  2. با استفاده از جستجوهای خاص LinkedIn، همکاران و همکلاسی های سابق خود که در LinkedIn حضور دارند را جستجو کنید.
  3. مخاطبین Outlook خود را وارد کنید.
  4. آدرس های ایمیل قبلی را به حساب خود اضافه کنید تا با اتصالات گذشته راحت تر بتوانند شما را پیدا کنند.
  5. افرادی را که یک گروه یا وابستگی با شما هستند به اشتراک بگذارید.
  6. برای مخاطبین احتمالی از طریق کارت های کسب و کار خود، بروید و آنان را در LinkedIn جستجو کنید. دعوت یا درخواستی برای پیوستن به آنها ارسال کنید.
  7. از طریق ارتباطات شبکه خود جستجو کنید.
  8. با عضویت و شرکت در گروه های LinkedIn خود را تبلیغ کنید.
  9. از چهره «افرادی که ممکن است بشناسید» استفاده کنید.
  10. با افراد موجود در LinkedIn (از طریق گروه ها و مشاغل LinkedIn و همچنین بحث در مورد خبرخوانی) ملاقات کرده و سپس آنها را دعوت کنید تا به شبکه شما بپیوندند.

blank

نکات کلی در استفاده از لینکدین :

برای استفاده مؤثر از عملکردها و مزایای LinkedIn، به روز باشید و زندگی حرفه ای خود را ارتقا دهید، این نکات مفید را در LinkedIn به خاطر داشته باشید:

  • زمانیکه احساس می کنید یک چیز عالی کسب کرده اید برای اتصال به شبکه های درجه یک، توصیه نامه های خود را شروع نمایید.
  • برای ایجاد یک نمایه عالی و دقیق، مدت زمان مناسب و چشمگیریی را صرف کنید.
  • مدت زمان کمی را بطور مداوم صرف کنید و شبکه و مشخصات LinkedIn خود را به روز و حفظ کنید.
  • برای یافتن شخص مناسب، از اصطلاح جستجوی پیشرفته استفاده کنید. اگر نتیجه ای نگرفتید، یک یا دو کلمه را حذف و دوباره امتحان کنید.
  • قبل از ملاقات با کسی در مصاحبه شغلی یا جلسه کاری، در باره شخص در LinkedIn  تحقیق کنید.
  • برای نوشتن پست های با فرم طولانی و نشان دادن دانش خود به جامعه از پلتفرم LinkedIn استفاده نماید.
  • با لایک کردن و اظهار نظر در مورد پست ها و مقالات منتشر شده دیگران، با شبکه خود در ارتباط باشید.
  • از عملکرد به روزرسانی وضعیت LinkedIn استفاده کنید (به روزرسانی را به اشتراک بگذارید) تا ارزیابی شبکه شما از مشاغلتان حفظ شود.

blank

استفاده از LinkedIn برای جستجوی شغل :

استفاده از لینکدین یک روش عالی برای کمک به شما در استفاده از شبکه های حرفه ای برای جستجوی شغل است. در اینجا نکات مفیدی در هنگام استفاده از لینکدین برای جستجوی کار وجود دارد:

  • اطمینان حاصل کنید که نمایه شما به روز، دقیق و مطابق با آنچه شما در اختیار یک مدیر استخدام یا استخدام کننده قرار می دهید، باشد.
  • در راس بروزرسانی های شبکه خود بمانید تا بدانید آیا کسی در شبکه شما ارتقا یافته یا شغل خود را به شرکتی تغییر داده که می خواهید در آن کار کنید.
  • برای یافتن اعضای شبکه درجه دوم یا سوم که در شرکت مورد نظر کار می کنند از جستجوی پیشرفته استفاده کنید. از آن افراد، معرفی و مشاوره یا یک مصاحبه با هدف اطلاع رسانی بخواهید.
  • با همه افرادی که با آنها کار کرده اید ارتباط برقرار کنید، زیرا این افراد توانایی های حرفه ای شما را به خوبی می شناسند و می توانند شما را به صورت بالقوه در LinkedIn توصیه کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که نمایه شما موفقیتهای قابل توجهیی را که در مشاغل خود به دست آورده اید برجسته می کند.
  • جستجو کنید و با تعدادی از استخدام کنندگان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید افرادی را پیدا کنید که در صنعت یا تمرکز شغلی خود به دنبال نامزدهایی هستند.
  • از صفحات LinkedIn استفاده کنید تا مشاهده نمایید کدام یک از ارتباطات یا پیوندهای شبکه شما در یک شرکت خاص کار می کند، شاید کسی که می شناسید اخیراً در آن شرکت ارتقا یافته است و درباره شرکتی که برای مصاحبه خود لازم دارید اطلاعات خاصی را دارد.
  • اگر با استفاده از صفحه LinkedIn می توانید شغلی پیدا کنید یا درخواست کنید، ببینید آیا پوستر شغل شخصی در شبکه شما هست یا خیر. در این صورت، درخواست مراجعه یا معرفی به آن شخص را بخواهید (یا در صورت لزوم از سیستم InMail LinkedIn استفاده کنید) تا بتوانید با او در ارتباط باشید و تصور خوبی ایجاد کنید!

بهینه سازی پروفایل LinkedIn  :

نتیجه خوب بهینه سازی پروفایل و استفاده از لینکدین شما به معنای ایجاد یک شخصیت آنلاین حرفه ای است که توسط استخدام کنندگان در جستجوی مهارت یا تجربه به راحتی پیدا می شود. پس از پر کردن هر بخش پروفایل به بهترین شکل ممکن، با بهینه سازی پروفایل LinkedIn خود با استراتژیکی شامل کسب مهارت های دشوار و کلمات کلیدی در بخش های با تأثیر بالا، گام بعدی را بردارید.

مهارت ها و کلید واژه ها در استفاده از لینکدین : مهارت های پروفایل LinkedIn و نمونه های کلمات کلیدی شامل موارد زیر است:

  •      تجربه موفق در فروش، مدیریت پروژه یا بازاریابی ایمیل
  •      دانش به دست آمده در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا اصول حسابداری (GAAP)
  •      مهارتهای آموخته شده مانند جاوا اسکریپت یا طراحی گرافیک

این کلمات کلیدی عبارتهای جستجو هستند که احتمالاً توسط استخدام کنندگان در صنعت شما و سایر کاربران در جستجوی تخصص شما مورد استفاده قرار می گیرند. بدون کلمات کلیدی مناسب، بعید است کسی شما را در بین ۵۰۰ میلیون پروفایل LinkedIn دیگر پیدا کند.

blank

چرا جستجو کنندگان و جستجوی لینکدین مهم هستند:

۹۴٪ استخدام کنندگان از LinkedIn برای انتخاب نامزدهای شغلی استفاده می نمایند. برای اینکه در لینک جستجوی استخدام کننده بسیار قرار بگیرید، پروفایل LinkedIn شما باید با فناوری LinkedIn و گرایش های استخدام کننده بهینه گردد. الگوریتم های جستجوی اختصاصی LinkedIn برای رده بندی نتایج، بخش های متنوعی از پروفایل را در نظر می گیرند در حالی که استخدام کنندگان ترجیحات و ترفندهای مخصوص به خود را برای تهیه لیست نامزدهای برتر دارند. به منظور بالا بردن شانس خود برای رسیدن به نتیجه بهتر در جستجوی پیوند استخدام، مهارت های دشوار و کلمات کلیدی شما، در قسمت هایی که الگوریتم جستجوی LinkedIn قرار دارد باید بیشترین ارزش را داشته باشند. این شامل:

  • سرصفحه
  • عناوین شغلی گذشته و حال
  • خلاصه پروفایل یا بخشی از مشخصات
  • تجربه کاری

کلمات کلیدی اضافه شده به بخش Skills & Endorsements شما نیز در نتایج جستجوی LinkedIn نقش دارند اما وزن سنگینی ندارند. استخدام کنندگان همچنین از فیلترها استفاده می کنند تا تعداد نامزدها را در جستجوهای خود کم کنند. اطمینان از کامل بودن و به روز بودن تجربه کاری، تحصیلات، موقعیت مکانی و سایر زمینه های پروفایل LinkedIn می تواند شما را از فیلتر شدن در جستجوی استخدام کننده باز دارد.

blank

نوشتن یک تیتر LinkedIn:

تیتر نمایه LinkedIn اولین فرصت شما برای گفتن به دیگران است که چه پیشنهادی دارید. این که آیا توسط یک ارتباط حرفه ای، توسط کارفرمای آینده خوانده می شود، عنوان اصلی LinkedIn Profile برای ایجاد یک تأثیر مثبت بسیار مهم است.

تیتر نمایه LinkedIn همچنین یکی از مهمترین زمینه ها در هنگام جستجوی لینکدین است. به منظور نمایش در جستجوهای استخدام کنندگان، نوشتن یک تیتر بهینه شده LinkedIn اولویت اصلی است. به طور پیش فرض، LinkedIn عنوان شغلی فعلی شما را می سازد و عنوان خود را به عنوان شرکت، برای مثال ”  Web Developer at ABC Company یا توسعه دهنده وب در شرکت  ABC” قرار می دهد.

آن را در بالای صفحه نمایه خود ویرایش کنید تا یک تیتر تأثیرگذارتر ایجاد کنید. شما باید ۱۲۰ کاراکتر برای کار با عنوان خود در LinkedIn داشته باشید. این کافی است تا اطلاعات پیش فرض به همراه جزئیات دیگر در اختیار شما قرار گرفته و به شما در نمایش نتایج جستجو کمک کند. به جای فقط “توسعه دهنده وب در شرکت  ABC ” یک عنوان می تواند:

Web Developer at ABC Company | Full Stack Engineer | Front End Specialist | HTML5, CSS3, Bootstrap, JQuery, PHP

این تیتر ۱۱۱ کاراکتری نه تنها شامل موقعیت و شرکت فعلی کاربر می شود، بلکه مجموعه مهارت های کاربر، تخصص، به علاوه چند مهارت دشوار و  خاص که یک استخدام کننده یا کاربر دیگری را نیز می تواند وارد LinkedIn Search کند، گسترش می یابد. تیتر شما باید به سایر کاربران LinkedIn بگوید که چه چیزی را باید ارائه دهید و اینکه دوست دارید شغل شما در آینده رشد کند، خواه شما به طور فعال در جستجوی کار باشید یا نه.

نوشتن خلاصه پروفایل LinkedIn یا بخش درباره آن:

در زیر عکس نمایه، نام و عنوان خلاصه مشخصات LinkedIn شما قرار دارد که به بخش About نیز معروف است. این بخش توسط بسیاری از کاربران LinkedIn مورد استفاده قرار نمی گیرد یا خالی مانده اما به عنوان معرفی شما برای هرکسی که از نمایه شما بازدید می کند، کاربرد دارد. با داشتن ۲،۰۰۰ کاراکتر برای کار با آن، بخش خلاصه مشخصات فضای کافی برای انتقال اطلاعاتی را ارائه می دهد که ممکن است در جایی دیگر در نمایه شما وجود نداشته باشند.

در اینجا چند نکته مهم برای نوشتن خلاصه تأثیرگذار آورده شده است:

مشخص کردن مخاطبان خود:

قبل از آغاز نوشتن خلاصه خود، یک لحظه مخاطبان و اهداف خود را در نظر بگیرید. لحن، زبان یا تماس های عملی که در خلاصه نمایه خود درج می کنید به این بستگی دارد که به چه چیزی می خواهید برسید.

اگر متقاضی ایجاد شغل آنلاین هستید، مخاطبان شما مدیران استخدام هستند.

اگر LinkedIn منبع فروش و مشارکت برای شما باشد، مخاطبان شما مشتریان جدید بالقوه ای هستند.

اگر می خواهید به عنوان یک متخصص در حوزه خود شناخته شوید، مخاطبان شما اعضای جاه طلب صنایع دیگر هستند.

قبل از شروع نگارش، اهداف و مخاطبان خود را روشن تر کنید.

blank

برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید:

با داشتن ۲۰۰۰ کاراکتر در خلاصه مشخصات نمایه LinkedIn، در حد امکان، مهارت های دشوار کاری و کلمات کلیدی خاص صنعتی را ذکر کنید. این امر به شما کمک می کند تا در جستجوهای LinkedIn توسط استخدام کنندگان علاقمند به آنچه که باید ارائه کنید ظاهر شوید. توصیفات مربوط به شغل یا پروفایل افراد همکار موفق را تجزیه و تحلیل کنید تا لیستی از کلمات کلیدی و عباراتی را پیدا کنید که استخدام کنندگان احتمالاً آنها را جستجو می کنند. می توانید این موارد را در پروفایل LinkedIn خود وارد کنید. ابزار بهینه‌سازی LinkedIn Jobscan در سطح دسترسی بهینه‌سازی شما قرار داده شده و لیستی از مشخصات مهم خود را پس از نوشتن نمایه شما فراهم می کند.

LinkedIn Search مانند سیستم های ردیابی متقاضی کار می کند، بنابراین شناخت کلمات کلیدی و عبارات جستجو بالقوه هنگام نوشتن از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از نمایش پروفایل خود در LinkedIn، می توانید جستجوهای کلمات کلیدی را برای یافتن نمایه خود مشاهده کنید. به زیر داشبورد پروفایل LinkedIn خود بروید و روی “جستجوی نمایش ها یا  Search Appearances ” کلیک کنید.

با استفاده از اصطلاحات و کلمات کلیدی صحیح در نمایه LinkedIn، اطمینان حاصل می کنید که “نمایش های جستجو یا Search Appearances ” شما در LinkedIn Search دقیق و مرتبط با هدف پروفایل LinkedIn شما می باشند.

تیتر شما تصویری از آنچه شما ارائه می دهید را نشان می دهد و تجربه شما به خوانندگان می گوید که کجا بوده اید؛ خلاصه اینکه فرصتی برای شما ابوجود آمده تا بتوانید همه اینها را در متن شخصی خود تنظیم کنید. این شانس شماست که مستقیماً به بازدید کنندگان پروفایل خود بپردازید و به آنها بگویید که چرا باید شما را در شبکه حرفه ای خود بخواهند. برخی از نمونه های خلاصه مشخصات LinkedIn شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

اصول راهنمایی (“من معتقدم که تنها راه برای حفظ ارتباط، یادگیری است، بنابراین هر هفته تلاش می کنم حداقل یک تکنیک جدید را انتخاب کنم که بتوانم در استراتژی بازاریابی خود استفاده نمایم” )

دلایلی که شما در مورد شغل یا صنعت خود اشتیاق دارید (“پس از سالها در کار غیرقانونی گیر افتادن، استخدام کارکن فنی، باعث رضایت من از کمک به دیگران برای یافتن مشاغل رویایی خود شده است”)

جاه طلبی های شغلی (“این تجربه به من کمک کرده است تا هدف نهایی خود را از داشتن CTO یک راه اندازی فناوری موفقیت آمیز در زمینه خدمات داشته باشم “).

خلاصه این شانس شما برای نشان دادن این است که شما صرفاً بدون فکر از یک فرصت به فرصت دیگر نمی روید. درعوض، نشان دهید که دائماً در حال یادگیری و پیشرفت به سمت هدف نهایی خود هستید.

blank

شخصیت خود را نشان دهید:

در مجموع بهترین فرصت شما، برای نشان دادن شخصیتتان در پروفایل LInkedIn است. به خواننده اجازه دهید تا ایده ای که دوست دارد و شاید در اطراف شما باشد به دست آورد. این ممکن است به یک مدیر استخدام کننده کمک کند تا بتواند متناسب با فرهنگ اداری، یک مشتری یا شریک آینده تصمیم بگیرد که آیا می خواهد مستقیم با شما کار کند، و به یک کاربر LinkedIn که قصد دنبال کردن شما را دارد نیز کمک می کند. به طور خلاصه در مورد سرگرمی ها، ارزش ها و دستاوردهای خود بنویسید. این جزئیات کوچک به طراحی یک تصویر کامل تر از شما کمک می کند و می تواند اغلب مهارت ها و موفقیت های حرفه ای شما را تقویت کند.

نوشتن تجربه کار خود:

بخش تجربه کار پروفایل LinkedIn شما به رزومه شما شبیه است اما فضای بیشتری برای گسترش در هر موقعیت ارائه می دهد. تاریخچه کار کامل خود را لیست کنید و حتماً برای هر ورودی توضیحی بنویسید. برای افزودن کار جدید به نمایه خود، روی علامت به علاوه (+) در بالای بخش Experience کلیک کنید. هنگام افزودن شغل جدید، حتماً شرکت را از پیشنهادات LinkedIn انتخاب کنید و نه اینکه وارد آن شوید. این شما را با سایر کارمندان در صفحه شرکت LinkedIn قرار می دهد و به استخدام کنندگان امکان می دهد هنگام فیلتر کردن توسط شرکت، شما را پیدا کنند.

blank

در اینجا نکاتی برای نوشتن بخش تجربه عالی آورده شده است:

جزئیات را در عنوان کار اضافه کنید، دقیقاً مانند عنوان LinkedIn، به سادگی عنوان شغلی خود را در قسمت عنوان شغل تایپ کنید.

مثلاً: “حسابدار”، فرصتی هدر رفته است. زمینه های عنوان شغلی تجربه کاری در LinkedIn Search به شدت وزن می شوند و به شما امکان می دهند تا ۱۰۰ کاراکتر تایپ کنید. به جای فقط “حسابدار”، عنوان شغلی مؤثرتری مانند موارد زیر را آماده نمایید:

حسابدار- CPA، پیش بینی بودجه، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

این نشان می دهد که کاربر حسابدار بوده، اما ضمن اضافه کردن اصطلاحات به یک زمینه با تأثیر بالا در جستجو، تخصص و زمینه های تمرکزی آنها را برجسته می کند.

کلید واژه ها و نتایج قابل اندازه گیری :

همانطور که وظایف اصلی خود را توضیح می دهید، توجه خود را بر روی کلمات کلیدی جستجو و نتایج قابل اندازه گیری متمرکز کنید. اضافه کردن کلمات کلیدی خاص برای کار و مجموعه مهارت هایتان به شما کمک می کند در نتایج بالاتر جستجوی LinkedIn دیده شوید. هنگامی که یک استخدام کننده شما را در جست و جو پیدا کند، نتایج قابل سنجش، به ادعاهای شما مشروعیت می بخشد. استخدام کنندگان کمتر به آنچه می گویید می توانید در مقایسه با آنچه در واقع انجام داده اید علاقه مند هستند. با ذکر دستاوردهایی که در نتایج آمده، نشان دهید که مهارتهای خود را دارید. به عنوان مثال، اگر “هک کردن” یکی از مهارتهای شماست، در مورد برخی از روشهای خاص استفاده شده و نتایج قابل سنجش در یک کمپین موفق صحبت کنید.

 

 

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار