آشکار شدن لیست اسمارتفون های پشتیبانی کننده GPU Turbo هوآوی

2638eec7595e9509d2331c29dca56060
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن لیست اسمارتفون های پشتیبانی کننده GPU Turbo هوآوی

شرکت هوآوی اخیرا با انتشار بروزرسان GPU Turbo برای برند آنر مشخص کرده که می خواهد به افزایش کیفیت گرافیکی گوشی های هوشمند خود بپردازد. از این رو نخستین اسمارتفون دریافت کننده از برند آنر بوده و به نوبت سایر مدل ها را در برمی گیرد.

به تازگی لیستی از هوآوی منتشر شده که اسامی گوشی های هوشمند موردبحث را در برمی گیرد. در لیست موردبحث می توان به اسمارتفون های میت ۱۰ لایت، پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو، میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ آر اس، نوا ۲آی، پی اسمارت، پی ۲۰ لایت، وای ۹ ۲۰۱۸، میت ۹ و میت ۹ پرو، پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس اشاره داشت.

همانطور که از لیست مشخص است، بیشتر گوشی های هوشمند رده بالا این شرکت را دربرمی گیرد و مدل های میان رده قابلیت پشتیبانی از GPU Turbo را ندارند. بنابراین نباید انتظار داشت مدل هایی چون وای ۷ یا وای ۶ و چندی دیگر به حالت موردبحث مجهز شوند.

هوآوی در ابتدا ماه ژوئن بود که قابلیت GPU Turbo را برای اسمارتفون خود منتشر کرد و انتظار داریم در آینده نزدیک یعنی ماه آگوست سایر مدل ها نیز به این حالت مجهز شوند. براساس تست های انجام گرفته با قابلیت GPU Turbo عملکرد گوشی هوشمند در این حالت بسیار بالاتر از زمانی بوده که این حالت فعال نیست.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار