آنر تبلت جدید خود را با نام آنر پد ۵ معرفی می‌کند

303caee92a7907b20e3ee4edc237a522
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت آنر یکی از زیر برندهای هواوی است که به خوبی پیشرفت کرده است و به تازگی از تبلت جدید خود با نام آنر پد ۵ در دو نسخه رونمایی کرده است. این شرکت آنر پد ۵ را در اندازه‌های ۸ و ۱۰.۱ اینچ در بازار های هند عرضه کرده است.

مشخصات نسخه‌ی ۸ اینچی

همانطور که در بالا اشاره شد آنر پد ۵ در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه‌ی ۸ اینچی آن دارای قلب تپنده‌ی کایرین ۷۱۰ خواهد بود و در دو کانفیگ ۳ و ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود. نمایشگر ۸ اینچی این دستگاه از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می‌کند.

در حالت پیش فرض این دستگاه دارای حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت میباشد و پنل جلویی آن به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تجهیز شده است. این دستگاه در حالت پیش فرض بر روی اندروید پای اجرا می‌شود و از رابط کاربری Magic 2.0 بهره می‌برد.

آنر پد 5

مشخصات نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی

نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی آنر پد ۵ دارای قلب تپنده‌ی کایرین ۶۵۹ می‌باشد که در مقایسه با کایرین ۷۱۰ قدیمی تر و ضعیف تر است. در کنار این تراشه‌ شاهد یک رم ۳ یا ۴ گیگابایتی هستیم که به ترتیب از حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند. پنل جلویی این تبلت از نوع LCD بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی می‌باشد. بر اساس گزارش های موجود این نسخه‌ بر روی اندروید اوریو اجرا می‌شود و از رابط کاربری EMUI 8.0  بهره می‌برد. کاملا مشخص است که نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی آنر پد ۵ ضعیف تر از نسخه‌ی ۸ اینچی آن است.

قیمت و زمان عرضه

نسخه‌ی ۸ اینچی آنر پد ۵  با ۳ گیگابایت رم ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برچسب قیمت ۲۲۵ دلار را دارار خواهد بود و نمونه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن ۲۵۱ دلار قیمت گذاری شده است. نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی آن نیز به ترتیب دارای برچسب قیمت ۲۴۴ و ۲۷۵ دلار خواهد بود. انتظار می‌رود فروش این محصولات از ماه جولای آغاز شود…

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار